Amino er et utroligt sted.. Se bare denne tråd! ![]() |
Bare husk på at sætte din pris efter markedet, og ikke efter din alder... hvorfor skal mine billeder koste mindre fordi jeg feks. er 22 år, og ikke 54 år?? Det er jo idioti hvis du vil klare dig i business...
Og husk på alle de dumme telefonopkald & mails fra kunder du får de næste mange år (tro mig, næste MANGE år hvis de fortsætter med dit system)... "hvordan er det nu jeg sætter et billede ind på den side"... "Hvorfor skal vi betale det der til dk-hostmaster når vi betaler til dig"... blah blah.... dér ville du ønske du havde taget 20.000kr. for dit system, for 20.000 / 36 timers arbejde fordelt udover ½ år = 550kr./timen - hvilket stadig er langt mindre end en prof. IT-konsulent tager for det samme...
Derfor er det min klare overbevisning, at vil du virke professionel og netop lægge afstand til din alder, så sæt dine priser efter markedet og lignende udbydere, og lad være med at underbyde dig selv... Jeg startede selv med småprojekter da jeg var 15, nogle sites som jeg solgte senere, og blev selvstændig som 18årig, så tro mig jeg har været den igennem selv
... Sæt din pris, hold fast på den, og om nødvendigt tab ordrer på den, det er bedre end at sidde og tæske en masse energi ud på noget som du bagefter føler du er blevet taget i røven for!