Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi VIL ligge i top 10 på google :D

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Feb 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Vores hjemmeside er godt besøgt. Men størstedelen kommer via google adwords, så nu er det på tide vi kommer højere op i venstre side af google. Vi syntes dog de priser vi har fået rundt omkring er ALT for dyre. Er der nogle aminoer der kender til gode firmaer/brugere der kan hjælpe os til en fornuftig pris?

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De gode er som regel dyre, men du kunne da overveje Mikkel's www.seosupporten.dk - det er hjælp til selvhjælp ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Den slags koster :)

Hvis det skal være billigt, og virke, så er seosupporten nok the way to go :)

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

Jo større konkurrence der er om de pågældende søgeord, desto mere koster det - ja :-)

 

Men som Mikkel siger, er seosupporten også en mulighed, hvis du selv vi kaste dig ud i det.

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BoShop.dk:

Vi syntes dog de priser vi har fået rundt omkring er ALT for dyre.

Et eller andet sted skal prisen for søgeoptimering vel holdes op mod hvad det koster dig at få den samme trafik gennem AdWords. Hvis du får flere besøgende pr.  X kr. gennem søgemaskineoptimering i forhold til AdWords, så er prisen vel ok?

mvh Carsten

Tilmeldt 20. Feb 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt, men det er der jo slet slet ingen garanti for. Min begrænsede viden siger mig at man skal være på 1. side for at folk ser dig, og hvis dette ikke er muligt (som jeg kan se én skrive ovenfor), så er det ikke 30.000,- værd + mdl. abbonment!

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

BoShop.dk:

Vores hjemmeside er godt besøgt. Men størstedelen kommer via google adwords, så nu er det på tide vi kommer højere op i venstre side af google. Vi syntes dog de priser vi har fået rundt omkring er ALT for dyre. Er der nogle aminoer der kender til gode firmaer/brugere der kan hjælpe os til en fornuftig pris?

 

Hvad er en fornuftig pris for dig?

 

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil tro at du kan få en hel del søgemaskineoptimering for de penge på bruger på adwords. :-) Prisen for søgemaskineoptimering afhænger jo dog meget alt efter hvilke søgeord du vil optimere på. Hvis det er boshop.dk du tænker på så kan jeg ved et hurtigt kig godt finde en del ting på forsiden alene som kan optimeres en del. Du kan prøve at tage et kig på min side http://www.billig-seo.dk og se lidt på hvad jeg kan tilbyde hvis du har lyst. Hele mit koncept går netop ud på at det skal være billigt, og forståligt.

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Tilmeldt 20. Feb 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

De søgeord vi gerne vil frem på er:

Lædersofa

Sofa (og ny sofa)

Hjørnesofa

møbler

Tvbord

Tv-bord

Sofabord

Kvalitetsmøbler

Designermøbler

Møbelbutik

Jeg modtager gerne tilbud på jt@boshop.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu kigget lidt mere på jeres hjemmeside og jeg må sige at det er en flot og eksklusiv side som garanteret passer super godt til jeres målgruppe. Når det så er sagt, så er den slet ikke særlig godt optimeret til søgemaskiner overhovedet, og jeg er lidt usikker på om det skyldes at i ikke har brugt energi på at tænke over de vigtigeste ting, eller at det måske "bare" er siden som har en del begrændsninger pga. måden den er lavet på.

Jeg vil tro at du bliver nød til at forvente at det ikke bliver billigt at få optimeret jeres side, og jeg tvivler på at nogen vil kunne give dig et tilbud med en fast pris på hvis det er det du ønsker.

 

Med venlig hilsen

 Anders Nielsen

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)