Hej alle! Jeg er igang med at opbygge en online business. Indtil videre har jeg lavet to salgssider på engelsk. (f.ex. www.musicformotherandchild.com) Jeg bruger one.com som hotel, og har en indkøbsvogns konto hos 1shoppingcart.com. Jeg bruger PayPal som betalings Gate Way. Jeg er ved at udvikle nogle digitale download produkter til det danske marked, og vil spørge Jer, om der er nogle bestemte regler for at handle i DK med danske kunder? Og hvilken handelsløsning kan I anbefale? Jeg ønsker at bruge samme "model", altså en salgside med eget domæne til hver produkttype.... Hvis jeg skal bruge 1shoppingcart, skal jeg enten tage betaling i Dollars (kan man det til danske kunder?), eller oprette en ny konto til en ny valuta... Jeg håber at få nogle forslag og kommentarer til mine spørgsmål. Jeg er ret ny i online biz verdenen.. |
Claus D Jensen:Jeg håber at få nogle forslag og kommentarer til mine spørgsmål. Jeg er ret ny i online biz verdenen..
Det kan jeg høre :)
Start med at finde et andet webhotel, og find så dernæst at komplet shopsystem istedet for en "indkøbsvogns konto", der findes mange systemer du selv kan sætte op med lidt øvelse og velvillighed.
Dernæst, hvis du vil sælge i DK, især til det markede jeg kan regne ud du satser på så _skal_ du have Dankort. Du kommer alså ikke udenom PBS, beklager.
Held oh lykke :)