Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætteri; Markedsføring og afsætnig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Der er mange Network Marketing firmaer i verdern ! - Jeg - " ing. og HD-Informatik og økonomi" ledelse højt og lavt niveau og har studeret  dem gennem den seneste tid for, at se hvilken model der måske skulle passe - ind i mit verdensbillede.



Der er jo her en mulighed for os alle for at komme igang med en virksomed - jeg har læst debatten her i Amino den seneste tid og syntes, at der er for mange med for små visioner på dette område - når det kommer til Network Marketing- modellen.



Det skyldes nok at der her som alle andre steder i erhvervslivet findes "brodne kar" - som "oversælger varen" altså også her - med udtryk som "bliv hurtigt rig" og den slags.



Når det kommer til virksomhedsetablering ved vi jo alle, at konceptet skal være ok og at det efterfølgende kræver en oprigtigt indsats - og der er heller ikke i denne model lette veje til hurtige indkomster.





Men men - her er en mulighed for at de med den rette holdning til arbejdsindsats og forretningsudvikling kan komme igang med en endog en god forretning - og uden den store risikokapital i spil - men der skal arbejdes med det her som i alle andre modeller.



Pas på dem der lover høje indkomster - uden arbejdsindsats - og uanset hvilket produkt - det er ikke bæredygtigt det er klart, at en virksomhed ikke overlever på netværk alene - produkterne skal give mening i markedsføringen og virksomheden skal være en virksomhed der ikke er forsvundet i morgen.

Selv er jeg nu igang med etablering af virksomhed med denne model og har studeret de mange virksomheder der arbejder med Network marketing som salgs-kanaler. Via kommunikation med div. personer i lande med erfaring har jeg nu fundet den rigtigt model og virksomhed og det går faktisk helt godt pt.

Men der skal arbejdes - husk det I der overvejer det men det er også spændende - at arbejde med !



Mange mennesker har drømmen i sig men "tør eller har ikke midlerne til at komme igang" - her er en mulighed hvor man kan tænke stort og starte småt - MEN pas på - dine alarmlamper bør lyse der hvor der loves høje indkomster og lav arbejdsindsats. Dette her er ikke anderledes end alle andre opgaver med virksomhedsstart.





Jeg ved du ved det og jeg ved det -



Men debatten her køre for unuanceret og perspektivløst - HUSK det aller vigtigate i denne business er spørgsmålet:



 



HVEM ANBEFALEDE DIG SOM FORHANDLER



 



Det er nemlig den person og dig der sammen skal udvikle jeres forretning - husk dette !



Hilsen john sommer



 




mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt om både i Danmark

Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 05:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej John

 

Af ren interesse, - Hvilken virksomhed påtænker du at igangsætte.?

 

Mvh.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)