Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor vises wordpress blog korrekt i Firefox men ikke i EI???

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg opbygger fortiden en blog på pokalguiden.dk for danske sportintresserede med det formål, at den skal vidresende tratik til vores webshop med sportspræmier.

Nu har jeg så fået dette problem, at den vises korrekt i Firefox, men i EI mangler dele af artiklerne samt alle menuerne i højre side. De vises dog på siden danskeklubber, men ikke på forsiden.

Er der nogen som selv er stødt på det problem, eller ved hvordan det skal løses?

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 16:30

Sært... den vises også rigtig i Google Chrome - men heller ikke rigtigt i min IE..
No idea :)

Hvilken Wordpress-version kører du?

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 16:32

Ja jeg forstår det heller ikke selv, og synes ikke umildbart at jeg har ændret noget som skulle være skyld i det???

Hvad siger aminos wordpress hajer?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 16:48

Der er formentlig temaet eller temaet i kombination med nogle plugins, der er skyld i miseren.

Jeg kan se i debatten hos Daily Blog Tips, der har designet temaet, at der også er andre med samme problem. Også på Wordpress.org meldes om diverse problemer.

Prøv i første omgang at slå dine plugins fra en ad gangen for at se, om der er nogle af dem, der giver problemer. Alternativt må du finde et andet tema.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 16:54

Hej Frank

Tak for et brugbart svar....jeg prøver at tjekke mine plugins, ellers må det jo blive et nyt tema, hvis der ikke andre som kan løse problemet.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 16:59

Hvis du er meget glad for temaet, kan du selvfølgelig også betale nogen for at reparere på det - men der findes altså mange andre gratis temaer derude.

Held og lykke med projektet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)