MLM eller pyramidespil, eller ? - navnet dækker over det samme.
Det læres hurtigt at aldrig at nævne hvad præcist det går ud på, og hvad du får ud af din tid, som du investerer i denne form for handel.
Forestil dig at skulle pushe varer til dine venner og de til deres venner, og med den smag i munden at de og du er klar over at i tjener penge på hinanden. Forestil dig også at du er klar over at du ikke er i toppen af pyramiden, og derfor ikke får lige så meget ud af det som andre over dig.
Hmm, god fornøjelse eller vågn op.
Hvis du absolut synes at MLM er pragtfuld - så vær med fra starten eller start selv.
Ja men du arbejder for de penge, jeg gør intet, de kommer bare ind, fordi de leads jeg aktiverer køber eller melder sig i noget og jeg får kommisionen.
Jeg ville gerne se om du kunne stå stille på dit arbejde med hænderne i lommen og ikke lave en dyt.....får du så stadig mere end det jeg har opnået indtil videre.....?
MLM eller pyramidespil, eller ? - navnet dækker over det samme.
Det læres hurtigt at aldrig at nævne hvad præcist det går ud på, og hvad du får ud af din tid, som du investerer i denne form for handel.
Forestil dig at skulle pushe varer til dine venner og de til deres venner, og med den smag i munden at de og du er klar over at i tjener penge på hinanden. Forestil dig også at du er klar over at du ikke er i toppen af pyramiden, og derfor ikke får lige så meget ud af det som andre over dig.
Hmm, god fornøjelse eller vågn op.
Hvis du absolut synes at MLM er pragtfuld - så vær med fra starten eller start selv.
Jeg tror du skal tilbage på skolebænken og studerer hvad forskellen på PYramidespil og MN, MLM og direkte salg er .......!
Du ved vist ikke rigtigt hvad du snakker om, når du kommer med en sådan antydning......tsk tsk
Men hvis du havde undersøgt forskellen omkring de 2 ting, så havde du nok ikke skrevet sådan.......magen til umodenhed....