Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SKYLDER MIG PENGE

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

hey fellow aminoer.

min kammerat fortalte mig at jeg kunne få et større fradrag pga de investeringer jeg har fortaget i i/s selskabet som jeg er en del af..

jeg arbejder som lønmodtager i det offentlige, og spørgmålet er nu, jeg har skudt 50000jern i biksen, til køb af materialer, værktøj osv osv. vi snakker ikke om lagervarer eller lign.

kan jeg så få et personligt fradrag som er på 50000kr dvs 25000i lommen eller???

please ikke for mange tekniske ord, jeg er total skatteblank hehe

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:44

Nej...det kan du ikke ikke direkte via dit indskud.

Dog indirekte, når I/S ´et køber fradragsberettigede materialer mv.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 16:47

det blev for teknisk!!

er der forskel på indskud og investering?.

når du siger indirekte mener du så tingene er fradragsberettiget når jeg udbetaler pengene gennem firmaet?

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:01

Ja...dit indskyd ryger f.eks. ind på en bankkonto(ingen fradrag)!

Så betaler du omkostninger, varekøb mv. fra bankkontoen(Så er der fradrag)!

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 17:05