Hej! Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogen, det kan give mig en god forklaring på mit "problem"? Jeg sælger tøj via internettet, startede at sælge igennem "Trendsales". Da der var mange der spurgte om jeg ikke havde en hjemmeside, fik jeg lavet en med hjælp af Scannets webshop-løsninger. Jeg kan se, der er ganske mange besøg på siden, men har ikke solgt noget som helst der inde. På Trendsales sælger jeg stadig ok - det er de samme varer og de samme priser. Jeg har selv tænkt over, om grunden til det kan være, jeg ikke har lagt så meget tøj ind på hjemmesiden, at kunderne føler udbudet ikke er stor nok? Jeg opgav den for noget tid siden, da den ikke gav noget. Der går ganske lang tid med at lægge nyt tøj ind, så jeg prioriterer i stedet at holde annoncerne aktuelle på Trendsales. Eller kan der være en anden grund til det? Nu står jeg i den situation, at jeg ikke ved ,om jeg skal lukke hjemmesiden ned og kun satse på salg via Trendsales. Eller skal jeg give den en ordentlig chance og lægge alt tøj ind, som jeg har på lager? Vil rigtig gerne have kommentarer fra jer der ude! Mvh Malin http://www.faynai.dk
|
Der er stor forskel på trendsales og en webshop. På trendsales forventer man ikke, at man frit kan vælge størrelse på tøjet. Når jeg finder noget lækkert på din webshop. Opdager jeg, når jeg har klikket ind at den kun findes i een meget specifik størrelse - det dur bare ikke. Hvis du ikke kan levere andre størrelser er det hele spildt - og du kan lige så godt lukke ned. Men du har en rigtig god smag, så jeg syntes det er værd at kæmpe for, hvis du kan skaffe i flere størrelser.