Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af hjemmeside

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp os med at vurdere vores nye hjemmeside.

Da InMedia Reklamebureau startede op for godt 1 års tid siden, havde vi svært ved at blive set blandt de større bureauer. Et problem vi ved mange nystartende virksomheder døjer med. Vi har derfor brugt den sidste måneds tid på at lave en helt ny hjemmeside, som nu er næsten klar - der mangler stadig nogle få punkter.

Men vi vil gerne have folk til at komme med deres kommentarer på den, da det kan hjælpe til at gøre den endnu bedre.

Både RIS og ROS er velkommen.

Og hvis der er nogle dygtige tekstforfattere derude, der vil arbejde for billige penge er de velkomne til at kontakte os da vi på et tidspunkt nok skal have lavet en mere "professionel" salgstekst. :)

Tilmeldt 14. Jun 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:11
Det er sindsygt flot. Kanon designer, I har fundet der.
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 21:16
meget flot... men fonten er godt nok lille.... det er ikke nemt at læse teksten.

to link i menuen virker ikke men det ved du sikkert

meget flot design...

held og lykke

Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 21:44
Meget flot side, men jeg vil give Peter ret fronten er ikke for svagt seende

Godt gået

Held & Lykke her fra

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:04
Den er rigtigt cool, hvis jeg manglede et reklame bureau og boede i Århus, ville I klart havde fået et kald.

Hvis der skulle gøres nået for at gøre den bedre, ville jeg forslå at I viser forskellige billeder afhængigt af siden, der hvor limen er.

Evt. også kan i også skifte banner teksten så den hænger sammen med siden. De friske reklamer holder op med at være friske når man har set tilstrækkeligt mange sider :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 22:21
Hej Mikkel

Flot side.

Hvis jeg skal komme med en smule konstruktiv kritik (som måske ikke har så meget med selve siden at gøre) så er det at i reklamerer med at i tilbyder hjælp med søgemaskine optimering:

Men jeg må sige at denne nyhed:

ikke ligefrem bidrager til min tiltro til jeres søgemaskine optimeringsevner - beklager.

Som grafisk hus er i uden tvivl overlegne.

Mvh. Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 03:34
Jeg var inde og kigge på siden - Den er meget, meget nydelig.....Næsten for nydelig..Jeg synes faktisk jeg har set

den før....Uden lige helt at kunne præcisere det nærmere. Men det virker for mig som om i har brugt en eller anden form

for template til udarbejdelsen af siden.

Om i har brugt en template, tilpasset en side til Lime-i-vand fotoet eller i har lavet det helt fra grunden er for såvidt ligegyldigt, men

min pointe er at den signalerer ikke noget unikt....Den ligner andre veludførte grafiske sider baseret på templates.....
Brugen af Lime frugten er ligner helt klart et Stock-photo i har købt et eller andet sted...Friske Reklameløsninger? virker som

et slogan komponeret udfra billedet og ikke ud fra Jer selv...?

Den Almindelige ReklameIndkøber (hvem han/hun så end er..) vil nok ikke lægge mærke til det, men de lægger heller ikke mærke til

Jer i det hele taget - Hvis de kun kigger på Jeres website..forsiden er nydelig - men ikke unik på nogen måde.

Jeg var lige på nettet en tur og komponerede en lille Quizz: Find Jeres website!  http://www.frankolesen.dk/templates.jpg

Et lille bureau som Jeres burde slå mere på det personlige - Ingen stock photos, Fortælle mere om Jer selv og bruge Jeres iøvrigt rigtigt fine cases...De virker jo gennemarbejdede og professionelle.

Hvis i vil køre et tema med Lime Frugten bør det køres igennem både i sprogbrug (Intet Surt slid - kun friske løsninger),  undertemaer (Vi presser ikke citronen) (Grønt er godt for øjnene) og andre "sjove" variationer...

Men det var bare lige en personlig holdning - som sagt siden er nydelig udført, men stilen efter min mening for upersonlig og Coporate-Template-bussiness-like....

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Skrevet kl. 08:40
Hej Frank

Tak for din kritik. Den har virkelig sat nogle overvejelser igang. Det med at få vores bureau til at virke mere personlig er et problem jeg også selv har tænkt meget over. Det er også derfor at jeg søger en tekstforfatter til at hjælpe os lidt med det... så hvis der er nogle der mangler lidt arbejde, så sig til :)

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Skrevet kl. 08:47
Hej Claus

Tak for dit indlæg. Jeg er da ked af at du tvivler på vores evner omkring søgemaskineoptimering og det er noget jeg mener jeg bør reagere på, da du nok ikke er den enste der har det sådan :)

Men jeg bliver nødt til at få en lidt mere defineret beskrivelse af hvor problemet ligger? Er artiklen skrevet lidt FOR frisk? Eller er resultatet ikke overbevisende nok? Skal der mere tekniske detaljer ind? Eller noget helt andet?

Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 10:04
Nu da andre her i tråden har snakket om grafik og layout, vil jeg indsparke at jeg synes i bør få en kyndig til at læse den igennem.
Det er ikke fordi den vælter i stavefejl - der er bare en del skønhedsfejl, som bør være på plads når man bevæger sig i jeres branche.

Flere steder ser jeg ord der burde være sammensatte ord:
Reklameløsning
Webshop

et sted er der brugt bindstreg
overbevisning står som over-bevisning

Og så den ærgelige
Vi levere opgaven.. mangler et R sidst i leverer

Det grafisk udtryk styre dog for vildt i mine øjne.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)