Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jul 05
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad skal der egentligt til før jeg kan ha'' en hjemmeside til min virksomhed, det jeg tænker på er om jeg skal ha'' en computer der står og er tændt hele tiden for at min side er oppe, eller er det ikke nødvendigt, og hvordan ser jeg de bestillinger folk laver, hvad med betalingen, er der mere jeg skal vide som jeg ikke har tænkt på, hvad kræver det egentligt af mig?....

Håber i kan afmystificere dette emne for mig ;-) 

Hilsen Katrine
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 11:16

Hej Kat. Nej det kræver ikke nogen computer der er tændt hele tiden.

Du skal snakke med en som mig, som ikke vil prakke dig dig andet end et godt design og en nobel udbyder på. :) Hvis du vil have lavet noget dynamisk (altså hvor du selv kan opdatere dine data) så må vi alliere os med nogle af de gode gutter der findes både her og andre steder.

Jeg vil meget gerne uddybe, hvis du skriver..

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 7. Jul 05
Skrevet kl. 11:43

Jamen så må jeg vel hellere skrive ;-) Jeg er lidt usikker på om jeg skal ha'' en hjemmeside, men det har et hvert firma med respekt for sigselv vel... Jeg er også lidt usikker på om det (bare) skal være en hjemme side hvor man kan læse lidt om firmaet eller om der også skal være salg fra den til private, det har lidt at gøre med hvor meget tid jeg kan/vil bruge på det (er under udd.) men fortæl lidt mere ;-)

Hilsen Katrine   
Tilmeldt 17. May 05
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 00:04
En webshop vil altid betyde mere arbejde og så vil det sikre dig en månedlig udgift på min 150kr. - det er i hvert fald det billigste jeg har set.

Udover det, så skal du også have integreret hele betalingssytemet på den side du skal have bygget. Hvilket selvfølgelig også ville øge prisen på hjemmesiden.

Men fordelen er jo så også, at dine brugere kan købe hvad de har lyst til, når de har lyst.

Du har ret i, at de fleste firmaer har en hjemmeside, og der er også mange fordele. En af de største er, at det er noget af den billigeste reklame/PR du kan finde. Og så kan det også være helvedes effektivt, samtidig med, at det er utrolig nemt, at måle på.

Hvis står og mangler nogen til, at design og udvikle din hjemmeside, vil jeg da ikke holde mig tilbage.

PS. skriv endelig hvis du ønsker mere information
Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 00:22
Hej Katrine

Måske kan jeg hjælpe dig. Check Afront Og se om det er noget for dig.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:13
Dato: 8/15/2005 11:42:40 AM Forfatter: kat
Jeg er lidt usikker på om jeg skal ha'' en hjemmeside, men det har et hvert firma med respekt for sigselv vel...

Hej Katrine

Min tømrer har følgende hjemmeside: http://home13.inet.tele.dk/kvjegind/main.html
Han har alle de kunder, han kan håndtere og flere til.
Engang spurgte han mig, om han skulle have en "rigtig" hjemmeside - og hvad det ville koste osv.

Jeg synes ikke, han behøver en ny hjemmeside - egentlig synes jeg heller ikke, han behøver den, han har. Hvis blot han fortsætter med at lave godt arbejde og være venlig og synlig i lokalsamfundet - så skal han nok blive ved med at have kunder nok.

Jeg kender ikke din forretning. Men hvis du har kunder nok og ikke har planer om at udvidde bixen, så vil ekstra markedsføring - herunder en hjemmeside komme til at ride dig som en mare. Dog vil jeg sige, at hvis du har et stort forbrug af papirannoncering, og du samtidig vurderer, at du kan nå et tilsvarende salg via en hjemmeside, så er en "flad" side jo hurtigt billigere.

Argumentet for at få en hjemmeside skal i hvert fald ikke være, at du bedre kan have respekt for dig selv. Det hjælper en hjemmeside ikke på.

mvh Hans
Tilmeldt 19. Aug 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 10:14
Det er da korrekt at mange virksomheder/selskaber og private har en hjemmeside. Internettet er et meget brugt medie, som bruges til at søge informationer.

Ville klart vælge at have en hjemmeside med lidt informationer om firmaet – men om der skal tilknyttes en e-handelsbutik afhænger meget af butikken, dens kunder og produkter.

Synes du skal overveje hvad en hjemmeside og en e-handelsbutik kan bidrage med til dit firma…  Hvad kan den gøre for dig og dine kunder ? Du kan informere kunderne via en hjemmesiden – og omvendt kan kunderne se information om firmaet. Det kan være firmaets profil, medarbejdere, åbningstider, location, produkter, nyheder, tilbud, etc….

En e-handelsbutik vil jo give dig samme åbningstider som SevenElleven (24 timer – 365 dage om året) – men er dine produkter/kunder og du selv egnet til e-handel ?

Hvis du vælger at springe ud i dette skal du nok bygge det stille og roligt op - er vigtigt at man kan følge med og følger at man styrer projektet !!  

Der er mange som kan sælge dig meget .. som sikkert er fint og dyrt – men har du brug for det ?

Tilmeldt 7. Jul 05
Skrevet kl. 19:25

Hej Alle

Lige nu har jeg ingen kunder, jeg er i opstartsfasen med det hele, i øjeblikket er jeg ved at få mine produkter lavet det har forløbigt taget 8 mdr. og det er langer tid end jeg havde regnet med, der har været en masse bøvl som har forsinket mit projekt. Så lige nu har jeg en masse ideer og ingen varer.... 

Hjemmesiden skulle enten være til brug som et visitkort til mine kommende forhandler eller også skulle den bruges til at man kan bestille vare over den, men jeg tror ikke at jeg vil sidde og sende én broche afsted af gangen, det ¨har jeg ikke tid til, så jeg må lige gøre op med migselv først hvad jeg faktisk vil bruge den til, men mange tak for hjælpen og interessen, jeg vil vende tilbag når jeg er blevet mere afklaret omkring dette projekt

Hilsen Katrine       

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)