Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Summarum VS Economic

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Videbæk
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg står for at skulle have opdateret min summarum til den nette sum af 2300 eller om jeg skal gå en hel anden vej og vælge en online løsning som economic til 149kr pr md. jeg kan jo trods alt have economic i ca 15 måneder til samme pris.. og så har jeg også mulighed for at komme på fra flere computere.og eventuelle opdateringer er gratis.

Nu har jeg prøvet demoen af economic, og det ser sgu lidt svært ud.. men det var summarum jo også i starten.

Da det er i forbindelse med afslutning af et firma og igangsætning af noget nyt, så det det start helt fra bundet af, og derved ingen regnskab der skal overføres, så de problemer skal der ikke tages højde for..

Hvad ville i gøre? er economic et godt valg?

Mvh Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:47

Ja...Economic er et godt valg.

Det bedste efter vor mening.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 19:48

Peter - Revisor:

Ja...Economic er et godt valg.

Det bedste efter vor mening.

Hej Peter.

Jeg har i noget tid brugt SummaSummarum. Jeg har endnu ikke bogført noget for 2009 (men har dog en bunke ting, jeg skal i gang med nu). Synes du, at det er det værd at skifte system og kontoplan nu?

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:51

Sebastian..Summa er også et godt program!

Vi bruger både Summa og Economic i stor stil!

Dog vurderer vi, at Economic er en tand bedre.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Skrevet kl. 19:57

Okay, fint nok.

Tak for svaret.

Hav en god aften! Smile

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 21:08

Ja, jeg ville klart også vælge e-conomic. Er snart en levende reklamesøjle for dem herinde på Amino - vist ingen der er i tvivl om, hvor begejstret jeg er for det :D

Nu vi er ved e-conomic. Er der nogen der har lagt mærke til, at der er ændret i kassekladden, således at bogførte posteringer ikke fjernes fra kladden, men man selv skal fjerne dem ved at rydde kladden ?

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Skrevet kl. 21:10

Jeg bruger ikke selv e-conomic, men det lyder da ret irriterende i længden. Eller hvad?

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 21:12

Hvis man bogfører alle bilag på en gang, er det lige meget, men bogfører man delvist godkendte bilag, er det ret irriterende. Har lige skrevet til e-conomic, da det må være en fejl i forbindelse med en opdatering.

SusanneK.nu

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:17

Susanne..forstår jeg ikke dit problem!

Du kan vel stadig datoafgrænse din opdatering/bogføring?

Har jeg da gjort flere gange her idag!

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 21:23

Ja, det kan jeg sagtens. Jeg bogfører blot ofte delvist godkendte bilag - f.eks. debitorer der har indbetalt, så det afspejles i debitorsaldobalancen - uden at bogføre resten (så har jeg altid mulighed for at ændre uden det afspejles i bogføringen, og der er næsten altid noget der skal ændres ifm årsafslutningen, eller når man finder ud af, at et bilag ikke kan fremfindes alligevel etc).

Og normalt forsvinder de så fra kassekladden, så jeg er fri for at se på dem. Det gør de ikke mere - nu står de der stadig, blot med et 0 i kr., hvis man har sat hak i nulstil. Og man kan ikke få dem væk manuelt, medmindre man trykker "ryd kladde", men så forsvinder alt i kladden er jeg bange for.

SusanneK.nu

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)