Vi benytter e-conomic, og glæder os over det hver dag. Her er nogle af årsagerne:
En glad e-conomic bruger :-) |
Hmmm...jamen kører du ikke med en separat kassekladde på debitorerne?
Vi benytter e-conomic, og glæder os over det hver dag. Her er nogle af årsagerne:
En glad e-conomic bruger :-) |
Jeg siger tak for alle svarene.. det lyder jo til at der kun er posektive ting at sige om economic.. så det bliver mit valg. |
Så har jeg fundet svaret på kassekladden i e-conomic - det var en brugerfejl .. min egen |
Bogføring for små og mellemstore virksomheder
O.K. Susanne....du kan da også bare lade være med at pille ved opsætningen!*S* |
Hehe det er en umulighed - jeg piller altid - kan ikke lade være :) Jeg var jo inde og sætte hak i "tillad bogføring af delvist godkendte posteringer", og så var der jo lige det hersens felt, som jeg syntes var smart - selvom jeg ikke kunne se nogen ændring i udskriften |
Nej, det gjorde jeg før "bankafstemning" kom ind i billedet - nu fører jeg bankposteringerne ind i kassekladden via bankafstemningen, og så er debitorerne med, og synes egentlig det er nemmere og hurtigere på den måde.
|
Hej Susanne Så blev du så meget klogere Stående kladde er super god at bruge til lønninger, hvis du bruger en seperat kassekladde til det. Når posteringen er bogført bliver de stående til næste måned og så skal man bare ændre beløbene på de respektive konti. Hilsen Lone
|
Ja, så har det været en god dag ! Jeg bruger altid fordelingsskabelonerne til løn, husleje, kreditforeningslån, momsafregning og andre ting, der er det samme igen og igen, og de lønninger der køres over Danløn, posteres automatisk - overvejede slet ikke at bruge "stående kladde" til den slags ... men det må jeg da se, om jeg ikke kan udnytte :D |
og det gode ved e-conomic er jo at du kan oprette så mange kassekladder du har lyst og vælge om de skal være stående eller ej, så du kan have en til hver af de tilbagevendende posteringer |