Kære Aminoer, Selvom mit koncept udelukkende er baseret på online salg via webshop, er jeg nu kommet frem til den erkendelse, at jeg er nødt til at have nogle almindelige brochure også. Kender i et godt og billigt trykkeri i mit område (Aalborg/Århus/Randers/Hobro)? Og ved i hvilken filtype et trykkeri kan modtage og omsætte til en brochure? På forhånd tak for jeres hjælp. Jeg sætter meget stor pris på den sparring der findes her på Amino, og håber jeg nogen gange giver lidt tilbage også :o) Hav en skøn weekend. Med venlig hilsen Louise Grønhøj, www.Basicclean.dk
|
Hej Louise.
Pdf er et rigtig fint format at sende tryksager i, da det kan indeholde ret mange informationer og filer for at sikre optimal kvalitet. Hvis du skal have trykt et større parti, vil det nok være en god idé at have en med på sidelinjen, som kan hjælpe dig med at sætte det rigtigt op, eller evt. betale trykkeriets grafiker for lige at screene din fil.
Der findes trykkerier i alle pris- og oplagsklasser, så her må du nok komme med lidt mere info hvis jeg skal komme med et godt råd.
Nu skriver du:
Louise Grønhøj:Og ved i hvilken filtype et trykkeri kan modtage og omsætte til en brochure?
Jeg er ikke helt med på om du selv designer brochuren, eller om du blot leverer filerne til den.