Hej, Jeg har nu brugt noget tid på at sidde og lege med webshop løsningen fra Scannet. Jeg synes den er nem og overskuelig, for en forholdsvis nybgynder som mig!
Jeg kunne godt tænke mig og høre om andre har brugt eller bruger denne shop, og hvad man har syntes om det?
Jeg har læst noget om, at nogle udbydere læser en fast. Er det også tilfældet med Scannet?
God weekend! |
Når du vælger en lejet løsning vil du altid være låst et eller andet omfang, da du ikke har adgang til koden.
Hvis man ikke selv har det store kendskab til html osv, er en lejet løsning efter min mening den bedste måde at starte ud på.
Hvis shoppen efter et år eller 2 kører godt og giver overskud, kan det være en fordel at få lavet din egen shop fra bunden eller opensource. Til den tid er du også klogere på hvad du har brug for i din shop og hvordan den skal se ud, fungere osv.
Som udgangspunkt vil jeg sige at en webshop kræver mere end de fleste tror fra starten, så synes en lejet løsning er at foretrække, da du kan få alt den gratis hjælp du ønsker fra supporten.
Du skal kigge på hvad DU har behov for, og hvad du har råd til. Hvis jeg skal dømme ud fra din anden tråd, vil jeg mene at du skal starte med scannet, og så kan du skifte til noget andet om et år eller 2, når du ved at din forretningside holder, så skulle du også gerne have råd til at invistere i din egen shop.