Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spring på og tjen mange penge!

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Læser.


Skal du tjene penge på Network Marketing, så skal du være med fra starten!


Agel, verdens hurtigst voksende Network Marketing firma, er netop startet med at opbygge deres netværk i Europa. Salget starter først om 4-5 måneder, men ved at hoppe på vognen nu, kan du komme til at stå i toppen af hele netværket og dermed være den, som for alvor tjener penge på Agel.


Dem som er med til at starte netværket op, "Foundation stage", vil komme til at sidde på den store gevinst. Agel åbnede med salg på 5 mio. dollars den første dag i USA, og har på ingen tid etableret salg i 19 lande.




Det kan godt være at MLM har et dårligt ry, men Agel kommer til at vælte det europæriske marked om 6 måneder så være med fra starten!!! Deres produkter samt system er banebrydende, og med mine 8 års erfaring med sundhedsprodukter har jeg aldrig set noget mere genialt!


Send mig en besked hvis du er interesseret!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
For mig at se er det jo bare endnu et MLM firma.

Det forbliver mig en gåde om hvorfor alle MLM salgstaler altid skal handle om de mange millioner man kan tjene, og næsten intet om det produkt man sælger.

Det der kendetegner de fleste iværksættere er at de har en ide, de har et produkt de brænder for og har stor viden indenfor, og dette produkt/ide ønsker de at få mere gang i.

Det er den helt omvendte verden ved MLM, her er det nærmest som om produktet er ligemeget, du nævner i bunden af dit indlæg, inddirekte det er noget med sundhedsprodukter, men ingen andre steder nævner du noget om det. Næh du nævner bare man skal være med fra starten, og der er masser af millioner i sigte, og at det hele vil vælte hele Europa... Og der er selvfølgelig intet galt i at have store ambitioner, man skal måske bare passe på med at overdrive dem helt fra start, da det giver bagslag i sidste ende.

Du nævner selv MLM har et dårligt ry, og ærlig talt mener jeg ikke du forbedrer det særlig meget med den salgstale du kommer med her.

Nå nu skaber jeg forhåbentligt ikke nogen stor mudderkamp, jeg er nemlig offline de næste par dage :)

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Tygsen

 

Jeg sad lige og tænkte det samme, gud ved hvor mange tråde med det samme indhold

der bliver lavet her på amino for at promovere dette?

 

Jeg skal nok forsvare dine holdninger de næste par dage

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/21/2006 12:24:09 PM Forfatter:Agel
 


Agel, verdens hurtigst voksende Network Marketing firma,


 

Hvilket parameter måler MLM firmaer dette på. De skriver jo alle sammen, at de er det hurtigst voksende.

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for dine kommentarer. Jeg vil tage din kritik til mig, for grundlæggende er jeg enig. Dog betragter jeg Aminos læsere som voksne mennesker, der er i stand til at gennemskue selv de mest sleske salgstaler. Men lad os sætte pengene i skyggen og koncentrere os om produkterne.

 

Produkterne er selvfølgelig nøglen til succes. Har produkterne ikke den ønskede effekt, kommer firmaet aldrig til at overleve i længden. Igen vil jeg blot anbefale Aminos læsere at læse om produkterne på nettet. Danne sig en mening om konceptet samt produkterne, og på baggrund af det beslutte sig for, at Agel er noget for dem!

 

Jeg vil skynde mig at sige, at Network Marketing ikke betyder, at pengene regner ned over een uden arbejdsindsats. Så hvis nogen ønsker at tjene penge på Agel, så skal der naturligvis arbejdes for det. Men arbejdet er noget mindre, hvis man kommer ind som een af de første!

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, du har ret! Agel har rekord i USA, hvor de havde 5.500 distributører ved opstart. De har etableret sig i 19 lande på under 2 år.

 

Så det kan godt være, at alle skriver det, men så er der nogen, som lyver!

 

Lad os bare sige, at Agels vækst hører til blandt de meste voldsomme i historien!  

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Agel,

Jeg kan ikke lade være med at bemærke, at du ikke skriver hvad du hedder. Hverken i din profil, dit profilnavn eller i indlæget. Jeg tror at du kommer længst ved at skabe tillid til dig som person i MLM/NM branchen. Især når du søger andre som skal tilslutte sig dit netværk. At du er anonym skaber ikke tillid!

Jeg har placeret nogle mindre ordre ved andre Amino''er, og det har været vigtigt for mig, at de personer jeg har handlet ved, også har turde stå ved det de skriver/tilbyder med deres eget navn. Jeg vil ikke sende oplysninger om noget jeg skal have lavet, til en der ønsker at være anonym.

Bare lige mit input...

mvh Carsten
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Altså - om et års tid vil det halve Europa æde gele fra en plasticdims og tale med for høj baggrundsmusik?

 

Helt ærligt, så tror jeg hverken på produktet eller konceptet.

 

God vind til jer der hopper på gele-pinden.

 

mvh Hans

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/21/2006 12:51:36 PM
Forfatter: Martin Olesen

Hvilket parameter måler MLM firmaer dette på. De skriver jo alle sammen, at de er det hurtigst voksende.


Ganske almindelig matematik.

Hastigheden man vokser med måles i forhold til antallet af deltagere med formlen:
H = (S-N)/S
hvor H er hastighed, S er antal deltagere ved start og N antal nuværende deltagere.Da antallet af deltagere ved start er 0, så vil der altid stå 0 i nævneren, hvilket vil give uendelig hastighed som resultat. Så uanset, hvor mange deltagere der er på nuværende tidspunkt, så vil hastigheden altid være uendelig - så de vil alle sammen vokse lige hurtigt.Så de kunne lige så godt alle proklamere, at de er den mest langsomt voksende.
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
 

 

Det der virker underligt er, at du indleder med at beskrive indtjeningspotientialet,

 

Normalt er det produktets fortræffeligheder der beskrives, en indledning med en beskrivelse

af produktets fortræffeligheder ville da være naturligt, netop når du ikke har set noget mere genialt,

 

De første 85% af dit indlæg omhandler selve opbygningen af pyramiden, hvor man får indtryk af at

selve produktet er helt sekundær.

 

Er man ikke helt stiv i engelsk er det svært at gennemskue hvilke egenskaber produktet har.

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)