Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Printer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi overvejer selv at lave vores etiketter i firmaet. Da det giver en noget større fleksibilitet i forhold til vores forskellige spande.

Kravene er egentlig at den kan tage A4 klistermærker og lave det i fornuftig kvalitet.
Har en nogenlunde tilpas størrelse skuffe.
Prisen pr. stk er lav, da vi har 8 forskellige produkter i 4 forskellige størrelser.

Dette skal ses som et forsøg på at finde et alternativ til at få lavet vores etiketter og evt brochure ved en professionel.

Jeg har læst de andre tråde herinde og prøvet at google mig lidt rund. Men ved ikke om der er noget man skal være særlig opmærksom på ved klistermærker. Da det selvfølgelig skal være et ordentligt print vi får.

Jeg takker for jeres tid.

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg laver og udskriver selv en del etiketter, alle på A4 ark, med forkellige antal på hvert ark. Men skal jeres etiketter være en hel A4 side?

Men, jeg kan da fortælle, hvad jeg gør: Min printer er en laserfarveprinter mærket OKI C5600, og den gør det faktisk meget godt (også til brochurer).

Man skal selvfølgelig også være opmærksom på, hvornår oplaget bliver stort nok til ,at det kan betale sig at få dem trykt, herunder hvor meget tid, man bruger på det, men ved mindre oplag og ved ting, man tit ændrer, er det en rigtig god idé. De større oplag sender jeg til trykning, også for at få dem på ruller. Det er absolut noget hurtigere at sætte dem på emnerne, når de er på ruller, end når de sidder på ark, også fordi man kan trykkeriet til at fjerne det overskydende papir på rullerne.

Du kan købe nogle flotte blanke etiketter her: http://www.labelhouse.dk/. Han har nogle flotte glossy-etiketter med en god lim (det er vigtig for os ved fødevarer). De blanke etiketter er dyrere end de matte, men pludselig ligner det til forveksling prof. tryk. Labelhouse kan også dele et A4 ark op i lige det antal etiketter, du ønsker.

De blanke koster en del, men flotte og holdbare er de, og jeg har før ledt efter billigere steder, men har ikke rigtig kunnet finde andre steder, når limen også skal være i orden.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)