Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ebog Forlaget Myll udgiver og sælger ebøger - Gratis udgivelse for Aminoer

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 05:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Godt koncept og overskuelig side. Er i gang med at bestille en bog og er stødt på tre problemer/irritationsmomenter:

1) Jeg skal registrere mig som bruger.

2) Jeg skal registrere mig som bruger INDEN jeg betaler for bogen (kunne godt fristes til at springe fra, hvis jeg var i dårligt humør :) )

3) Jeg skal opgive land, men der er kun Danmark som valgmulighed.

Desuden - er der nogen umiddelbar grund til at en webshop, der sælger online produkter SKAL bruge min adresse?

Mvh,
Michael

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 05:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Desuden har jeg modtaget ordrebekræftelsen 3 gange indenfor et minut.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu var den her tråd jo ikke ment som om webshoppens tilstand skulle gåes igennem - men tak for det.. :-)

Der er bestemt et par issues, som desværre kommer med når man vælger et open source system - og det er faktisk noget vi arbejder på..

Adresser og den slags er nu altid godt når man skal lave en faktura, ikk :-)

Du skal oprette dig som bruger, da du så altid har mulighed for at gå ind og downloade din ebog igen, hvis du tilfældigvis skulle miste den (computer-nedbrud eller andet)... Så du bør egentlig se på det som en service - vi gør i hvert fald..

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Gælder dit "gratis" tilbud også for en nyoprettet Amino bruger? :-O  ...Jeg har et manuskript næsten klart, er ved at gennemlæse det fra start til slut lige nu (tar nogle dage da det er en pæn lang bog) Det er en bog jeg har skrevet på siden efteråret 2008 men den har været undervejs i tankerne i over 10 år. Og nu er den endelig skrevet færdig ! :-)

Jeg har haft kig på dit forlag de sidste par uger for min bog. Jeg forventer at kunne sende manuskriptet i næste uge faktisk. Men ku godt tænke mig at høre hvor lang tid der vil gå fra du modtager manuskriptet og til selve udgivelsen sker?  ...Jeg er også lidt i tvivl om prissættelsen da det ser ud til at man selv skal prissætte sin bog når man sender den ind til dig ikk ? Som word dokument fylder den 350 sider i ren "rå" bog tekst (altså uden forord og indledning osv) ....hvor mange sider vil det blive når den er i ebog format ?  Og kan jeg overhovedet sende den som en word fil eller skal det være PDF ?

Mange hilsner fra ...en af dine, forhåbenligt, nye forfattere :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke finde en side om udgivelse af e-bøger på Amino. Er det ikke en ydelse I tilbyder mere?

venlig hilsen

Krestine

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)