Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ebog Forlaget Myll udgiver og sælger ebøger - Gratis udgivelse for Aminoer

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kære Amino...

(gratis tilbud i bunden af indlægget)

Nu er mit nye koncept endelig lanceret. Det har været i processen over de sidste 6 måneder, og nu er mit ebogsforlag startet 100% ud... Forlaget Myll - ebog udgivelse

Forlaget Myll udgiver ebøger

Som overskriften siger, så udgiver forlaget bøger, i elektronisk format, hvilket har en lang række fordele.

  • Hurtigere udgivelse
  • Billigere udgivelse
  • Miljørigtige bøger :-)
  • Uendelige print
  • Interaktivt indhold, lydfiler, video, hyperlinks
  • og meget andet

Og der bliver udgivet alle slags bøger, faglitteratur, skønlitteratur, noveller, romaner, projekter, afhandlinger, digte, tekniske dokumenter etc... Alt der kan læses på computeren kan i princippet udgives.

Og har du allerede en bog eller ebog, kan du selvfølgelig også få den sat til salg hos Forlaget Myll, og få din egen hjemmeside

Alle forfatterne har 100% rettighederne til sin bog - Forlaget Myll lægger ingen begrænsninger over forfatteren.

Gratis hjemmeside

Ikke nok med at vi udgiver bøgerne, så opretter vi også en hjemmeside for hver enkelt ebog, som forfatteren får fuld råderet over. Forfatteren kan så selv skrive tekster, lægge billeder på og ellers markedsføre denne hjemmeside.

Se et eksempel på en af bøgernes hjemmeside her - http://ivaerksaetterord.myll.dk/ 

Dette bliver en af indgangssiderne for læseren / køberen, og vil med tiden tiltrække en masse ekstra besøgende til din bog. Herfra bliver køberen direkte henvist over i forlagets egen online bogshop.

Forlaget Myll sælger også ebøger

Når bogen er blevet udgivet hos Forlaget Myll, bliver den sat til salg i vores online ebogshop. Forlaget sørger for at markedsføre og gøre opmærksom på webshoppen med flere tiltag. Så i princippet kan du overlade salg og markedsføring til forlaget. 

Du vil dog blive opfordret til selv at markedsføre, lave PR, Adwords kampagner og alle andre online markedsføring tiltag, da det selvfølgelig vil booste dit salg af ebogen.

Gratis oprettelse for Aminoer

Prisen for at udgive en ebog hos Forlaget Myll er som standard 499 kroner, som dækker oprettelse af hjemmeside, ISBN nummer, oprettelse i vores webshop hvor der er betalingsløsning, support omkring korrekt PDF opsætning, adgang til et internt forum for forfatterne, etc...

Men da vi jo er iværksættere herinde, og jeg har fået så meget ved at være aktiv herinde, vil jeg gerne give igen, og fjerner helt oprettelsesgebyret for alle Aminoer.

Så når du tilmelder din bog, så skriver du bare dit Amino brugernavn i "evt rabatkode" og så er det gratis for dig at udgive en bog.

Gå direkte ind og tilmeld din bog her - Udgivelse af ebog

Forlaget Mylls eksistensgrundlag - eksklusivaftaler

Forlaget Myll tager selvfølgelig en lille andel af hvert salg af ebogen, men har du en bog du mener virkelig bliver en bestseller, eller laver du en eksklusivaftale, kan vi godt snakke om procentsatsen.

Håber I tager godt imod Forlaget Myll, for jeg ser det som et stærkt koncept, der går imod de store forlags-kræfter. David imod Goliath. 

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 11:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Skide godt gået Brian :-)

Jeg har selv gået med præcist de samme ideer, men fik aldrig ført projektet ud i livet. Jeg arbejder i øjeblikket på nogle publikationer i relation til online handel, med gode råd, vejledning m.m. Det kan være de kunne blive interessante for Myll.

Jeg husker i hvert fald din hjemmeside!

God vind!

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 30. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk koncept..

 

Du vil helt sikkert modtage en henvendelse fra mig af på et tidspunkt indenfor nærmeste fremtid:D

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 18:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det var noget af et tilbud.

Det ville jeg nok også gøre brug af, når jeg engang får noget færdigt.

 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 19:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres interesse, og vi kan helt sikkert hjælpe jer på Myll.dk :-)... Vi havde jo fornøjelsen af at være det første forlag der udgav en af de efterhånden berømte Stein Bagger bøger - Fupfabrikken.

Det har jo også givet os en stor kunde-database, som alle nye forfattere også får glæde af... online markedsføring den direkte vej til kunderne...

Tilmeldt 30. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig imponerende det som du/i har opbygget.

Og en kanon ide iøvrigt. Hvis ikke det er innovation, så ved jeg ikke hvad er:D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig veludført idé - godt gået Brian!

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Supergodt gået - kanon ide Smile

Så mangler du bare en som kan tilbyde at skrive - altså for folk der ikke lige kan finde ud af det Tongue Tied

Er sikker på det bliver en kæmpe succes!!!

Mange hilsener Helle

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 20:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Det var dog et dejligt indspark. Idea

Dit koncept er et af det bedste, der er set længe.

Syntes du skulle udvide det med madbøger. Så tager man bare laptoppen med

i køkkenet.

 

Se at få nogle flere gode vare på hylderne og gang i markedsføringen.Yes F. eks lydbøger.

 

 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 20:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være meget velkommen til at komme med madbøgerne ;-)... Børnebøger er endda også muligt - arbejder lige nu med en forfatter om at få den udgivet.. 

Lydbøger kommer der jo nok en gang i fremtiden... :-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)