Designnørd:
Ja, som jeg siger er der store penge at hente = det er ikke småpenge, man kan godt tjene en fuldtidsløn af det.
Nej der er ikke noget usædvanligt i avancen det giver jeg dig helt ret i, giver jeg dig fuldstændig medhold i, men hvad har det med noget at gøre. Grundet at man kan tilbyde en pris på 900kr pr. gucci solbrille, dette års kollektion - så er det mængden af kunder som gør, at man har fat i den lange ende.
Du kan f.eks. søge på gucci solbriller på nettet, så kommer der helt sikkert mange mærkevareshops, også kan du gå ind og se på hvilke priser de tilbyder på deres side, også kan du se at det er 200-300kr billigere end de andre. Derved får vi mange henvendelser grundet på vores pris, det er klart. Alle vil gerne spare penge.
Du mener ikke at 450kr kr for en gucci solbrille er det billigste på markedet. Jeg synes det er meget fint hvis du kan finde et sted det er billigere, så vil jeg meget gerne hører det. Jeg har forhandlet i denne branche i nogle år, og har ikke mødt en der kunne tilbyde så gode priser, og har ellers ledt efter det. Men håber da at du kan komme med en forhandler der kan, tror jeg ville gøre mange glade.
Omkring mit omtalte "arbejde ved siden af" så er det ikke, et arbejde ved siden af, men mit arbejde.
Efter jeg har arbejdet hårdt sidste år bød chancen sig for at tage en tur til Australien på 6 måneder. Det tog jeg skam imod, og derved stoppede min internethandel med mærkevare naturligvis.
Her da jeg kom hjem for godt og vel en uge siden, skrev min gamle leverandør om jeg skulle igang igen, det takkede jeg nej til, men spurgte om jeg måtte sælge min kontrakt som jeg har med ham, og det fik jeg grønt lys for.
Det er fint at du kommer med noget kritik, og måske har jeg ikke været for præcis, men de folk som er interesserede kan stille alle de spørgsmål de vil når vi snakker i telefon eller over mail, alt hvad de vil - også er der ingen forvirring..
Så skal vi ikke slutte vores imellemværende diskusion nu, også må du have en god aften og god uge. Hav det godt!
Rasmus