Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mærkevare kontrakt sælges billigt !

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal bare ikke love folk guld og grønne skove, - det er såmænd det eneste jeg påpeger.. For når du skriver de 450,- er incl moms - så har du bare ganske almindelig detailavance hvis du sælger til 900,-.. Der er intet "utopisk" i det du skriver som du forsøger at få det til at fremstå...Smile

Ulrik

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 18:03

Hej Ulrik,

Nu skal jeg lige forstå hvad det er du prøver på at få mig til at fortælle?

Jeg har hverken lovet guld eller grønne skove. Jeg fortæller at man kan bruge denne kontrakt til at tjene gode penge, rigtig gode penge. Det har jeg selv gjort, så derfor ved jeg at det kan lade sig gøre, meget nemt.

Er det at love guld og grønne skove, at forklare at man kan tjene gode penge på dette, grundet de gode priser.

Og med henhold til prisen, så er det den bedste pris man overhoved kan få på markedet, derved er det en god kontrakt, er vi enige eller uenige?

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 13. Feb 07
Skrevet kl. 18:07

Hej Jonas.

Det er mere end blot solbriller, altså der er flere hundrede forskellige solbriller for alle de store mærker, men der er også tasker, punge, bælter, tøj, sko, og enkelte andre tilbehør.

Troede du havde fået filen?

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 18:22

"Der er store penge at hente ved at sælge disse produkter. Til hver f.eks. gucci solbrille medfølger der etui, pudseklud og papirer fra Safilo (producent-fabrikken for Gucci)."

- I mine øjne er det at stikke folk "blår" i øjnene, for der er ikke noget usædvanligt i din avance - den ligger fortsat i den lave ende - jeg ved hvad man normalt tjener på briller og solbriller...

Og NEJ - det er IKKE bedste pris på markedet, - måske når vi taler parallel-import, men ellers ikke....

Ulrik

- Og hvis pengene var / er så store - så ville jeg da ikke have et arbejde ved siden af - så ville jeg da gå efter det guld du siger du har...

Tilmeldt 13. Feb 07
Skrevet kl. 18:59

Designnørd:

Ja, som jeg siger er der store penge at hente = det er ikke småpenge, man kan godt tjene en fuldtidsløn af det.

Nej der er ikke noget usædvanligt i avancen det giver jeg dig helt ret i, giver jeg dig fuldstændig medhold i, men hvad har det med noget at gøre. Grundet at man kan tilbyde en pris på 900kr pr. gucci solbrille, dette års kollektion - så er det mængden af kunder som gør, at man har fat i den lange ende.

Du kan f.eks. søge på gucci solbriller på nettet, så kommer der helt sikkert mange mærkevareshops, også kan du gå ind og se på hvilke priser de tilbyder på deres side, også kan du se at det er 200-300kr billigere end de andre. Derved får vi mange henvendelser grundet på vores pris, det er klart. Alle vil gerne spare penge.

Du mener ikke at 450kr kr for en gucci solbrille er det billigste på markedet. Jeg synes det er meget fint hvis du kan finde et sted det er billigere, så vil jeg meget gerne hører det. Jeg har forhandlet i denne branche i nogle år, og har ikke mødt en der kunne tilbyde så gode priser, og har ellers ledt efter det. Men håber da at du kan komme med en forhandler der kan, tror jeg ville gøre mange glade.

Omkring mit omtalte "arbejde ved siden af" så er det ikke, et arbejde ved siden af, men mit arbejde.

Efter jeg har arbejdet hårdt sidste år bød chancen sig for at tage en tur til Australien på 6 måneder. Det tog jeg skam imod, og derved stoppede min internethandel med mærkevare naturligvis.

Her da jeg kom hjem for godt og vel en uge siden, skrev min gamle leverandør om jeg skulle igang igen, det takkede jeg nej til, men spurgte om jeg måtte sælge min kontrakt som jeg har med ham, og det fik jeg grønt lys for.

Det er fint at du kommer med noget kritik, og måske har jeg ikke været for præcis, men de folk som er interesserede kan stille alle de spørgsmål de vil når vi snakker i telefon eller over mail, alt hvad de vil - også er der ingen forvirring..

Så skal vi ikke slutte vores imellemværende diskusion nu, også må du have en god aften og god uge. Hav det godt!

Rasmus

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:02

Hej Rasmus.

Jeg vil gerne høre mere: CasperBlom@live.dk

Casper.

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 20:35
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 20:46

RasmusLykke:

Designnørd:

Ja, som jeg siger er der store penge at hente = det er ikke småpenge, man kan godt tjene en fuldtidsløn af det.

Nej der er ikke noget usædvanligt i avancen det giver jeg dig helt ret i, giver jeg dig fuldstændig medhold i, men hvad har det med noget at gøre. Grundet at man kan tilbyde en pris på 900kr pr. gucci solbrille, dette års kollektion - så er det mængden af kunder som gør, at man har fat i den lange ende.

Du kan f.eks. søge på gucci solbriller på nettet, så kommer der helt sikkert mange mærkevareshops, også kan du gå ind og se på hvilke priser de tilbyder på deres side, også kan du se at det er 200-300kr billigere end de andre. Derved får vi mange henvendelser grundet på vores pris, det er klart. Alle vil gerne spare penge.

Du mener ikke at 450kr kr for en gucci solbrille er det billigste på markedet. Jeg synes det er meget fint hvis du kan finde et sted det er billigere, så vil jeg meget gerne hører det. Jeg har forhandlet i denne branche i nogle år, og har ikke mødt en der kunne tilbyde så gode priser, og har ellers ledt efter det. Men håber da at du kan komme med en forhandler der kan, tror jeg ville gøre mange glade.

Omkring mit omtalte "arbejde ved siden af" så er det ikke, et arbejde ved siden af, men mit arbejde.

Efter jeg har arbejdet hårdt sidste år bød chancen sig for at tage en tur til Australien på 6 måneder. Det tog jeg skam imod, og derved stoppede min internethandel med mærkevare naturligvis.

Her da jeg kom hjem for godt og vel en uge siden, skrev min gamle leverandør om jeg skulle igang igen, det takkede jeg nej til, men spurgte om jeg måtte sælge min kontrakt som jeg har med ham, og det fik jeg grønt lys for.

Det er fint at du kommer med noget kritik, og måske har jeg ikke været for præcis, men de folk som er interesserede kan stille alle de spørgsmål de vil når vi snakker i telefon eller over mail, alt hvad de vil - også er der ingen forvirring..

Så skal vi ikke slutte vores imellemværende diskusion nu, også må du have en god aften og god uge. Hav det godt!

Rasmus

I mine øre lyder det hele som en rigtigt god søforklaring!   Man har jo overhoved ingen garanti for at varerne er ægte

Mvh

Ravn

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 23:05

Næhhh, - selvom tråden er "gammel"...

- Eller om varerne overhovedet bliver leveret, når nu man bliver tvunget til at forudbetale de ønskede varer hos den påståede "mærkevarelevernadør"!?!?!?

mvh/ Ulrik

Tilmeldt 13. Feb 07
Skrevet kl. 00:54

Hej Ravn,

Det er en god ting at du er skæptisk, men istedet for at tage for givet, at man ingen garanti har for at varerne er ægte - så spørg istedet.

F.eks medfølger der som en naturlig del til alle mærkevare solbriller papirer fra den fabrik de er kommet fra, det vil sige for gucci, burberry, fred perry, diesel, dior, yxl og alle dem - medfølger der papirer til hver enkel brille fra fabrikken Safilo..

Så jo der er der garanti...

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)