Hej Ulrik. Ehm, tror ikke jeg har forstået dig rigtigt på nogen måde i denne tråd. Tvunget? Ingen tvinger dig til at have interesse i at købe ved den her leverandør, hvis folk er så skeptiske igen, synes jeg hellere i skal lade vær. Men det er da også for unaturligt, at man skal forudbetale en leverandør som ny kunde, det plejer man da ikke - eller gør man? Selvfølgelig skal man forudbetale og selvfølgelig bliver varerne altid leveret. Jeg tager af og til selv ned og henter varerne, for ligesom at holde kunde-leverandør kontakten godt ved lige. Han er dansk, bosiddende i nordtyskland og en super fin fyr. Ulrik, det er intet unaturligt i, at man som førstegangs kunde skal betale forud når man bestiller ved en ny leverandør - sådan fungere det altså.. beklager.. Desuden kan man også købe enkeltvis ved leverandøren, det vil sige, at man kan sætte varen til salg på nettet, og når den er solgt bestille ved leverandøren der sender direkte til slutbrugeren.
Til alle jer der rent faktisk er interesseret, og ikke ser det unaturligt at skulle forudbetale for vare man indkøber - send en mail til rasmuslykke@gmail.com så tager vi en snak.. |
Hej Rasmus,
Jeg vil gerne have mere information omkring kontrakten haandbrygger@msn.com
Klaus