Jeg har skam læst Thorborgs Iværksætter til jeg dør og light-udgaven af E-pusher, som uden tvivl er gode ressourcer – tror da også, jeg vil investere i den større udgave
Hvad angår min økonomiske formåen, så vil jeg da erkende, at min alder KAN være en klods om benet. Min 'kapital' ligger på 50.000 kr., som primært skal bruges på indkøb af varer. Jeg må ærligt erkende, at jeg ikke regner med at sætter synderligt meget af til udvikling og vedligeholdelse af et website. Det må I så overbevise mig, at jeg bør gøre
Hvis vi ikke kan overbevise dig om det, kan virkeligheden. Og den er dyrere at lære af.
Jeg ønsker dig masser af held med projektet - og sejt gået af en knejt på din alder!
Ja, jeg tror også du kommer til at lede længe efter folk der gider at skulle overbevise dig om det. Det finder du, som Thomas rigtig nok skriver, sikkert selv ud af med tiden.
Fidusen ved Amino er, at man kan trække på andre - måske lidt ældre og/eller mere erfarne folks erfaringer, men ingen her gider, at forsøge at tvinge dig til at lytte. Det er helt op til dig selv :)
Jeg har skam læst Thorborgs Iværksætter til jeg dør og light-udgaven af E-pusher, som uden tvivl er gode ressourcer – tror da også, jeg vil investere i den større udgave
Hvad angår min økonomiske formåen, så vil jeg da erkende, at min alder KAN være en klods om benet. Min 'kapital' ligger på 50.000 kr., som primært skal bruges på indkøb af varer. Jeg må ærligt erkende, at jeg ikke regner med at sætter synderligt meget af til udvikling og vedligeholdelse af et website. Det må I så overbevise mig, at jeg bør gøre
Nuvel så, kan godt se den korte bemærkning blev lidt misforstået!
Pointen var selvfølgelig bare, at jeg håber, at der er nogle, som vil give mig nogle gode råd !
Du har da fået nogle gode råd og som jeg kan se, så er det ikke wannabees du har fået dem af. Men hvis du ikke har så stort et budget til din webshop, så slæk på dine krav til den. Sørg for at få kunder ind så du generer noget salg og så senere kan du så udvide den hvis du har behov for det.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....