Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Standard webshop-løsning?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:

Marcus:

Halløj alle, tak for de mange, gode svar!

Jeg har skam læst Thorborgs Iværksætter til jeg dør og light-udgaven af E-pusher, som uden tvivl er gode ressourcer – tror da også, jeg vil investere i den større udgave

Hvad angår min økonomiske formåen, så vil jeg da erkende, at min alder KAN være en klods om benet. Min 'kapital' ligger på 50.000 kr., som primært skal bruges på indkøb af varer. Jeg må ærligt erkende, at jeg ikke regner med at sætter synderligt meget af til udvikling og vedligeholdelse af et website. Det må I så overbevise mig, at jeg bør gøre Wink

Hvis vi ikke kan overbevise dig om det, kan virkeligheden. Og den er dyrere at lære af.

Jeg ønsker dig masser af held med projektet - og sejt gået af en knejt på din alder!

Ja, jeg tror også du kommer til at lede længe efter folk der gider at skulle overbevise dig om det. Det finder du, som Thomas rigtig nok skriver, sikkert selv ud af med tiden.

Fidusen ved Amino er, at man kan trække på andre - måske lidt ældre og/eller mere erfarne folks erfaringer, men ingen her gider, at forsøge at tvinge dig til at lytte. Det er helt op til dig selv :)

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 08:47

Marcus:

Halløj alle, tak for de mange, gode svar!

Jeg har skam læst Thorborgs Iværksætter til jeg dør og light-udgaven af E-pusher, som uden tvivl er gode ressourcer – tror da også, jeg vil investere i den større udgave

Hvad angår min økonomiske formåen, så vil jeg da erkende, at min alder KAN være en klods om benet. Min 'kapital' ligger på 50.000 kr., som primært skal bruges på indkøb af varer. Jeg må ærligt erkende, at jeg ikke regner med at sætter synderligt meget af til udvikling og vedligeholdelse af et website. Det må I så overbevise mig, at jeg bør gøre Wink

Så kan jeg kun give ovenstående indlæg ret.

Det kan sagtens vise sig at blive meget dyre lærepenge, men nu er du jo advaret.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 09:53

Nuvel så, kan godt se den korte bemærkning blev lidt misforstået! Smile

Pointen var selvfølgelig bare, at jeg håber, at der er nogle, som vil give mig nogle gode råd !

Besøg Terry - en intelligent hundeservice, der bl.a. guider dig hen til det rigtige hundefoder.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 10:06

Hej Marcus

For mig at se er den ikke til at misforstå.

Du har fået en masse råd men vil ikke tage imod dem længere er den såmænd ikke.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:15

Marcus:

Nuvel så, kan godt se den korte bemærkning blev lidt misforstået! Smile

Pointen var selvfølgelig bare, at jeg håber, at der er nogle, som vil give mig nogle gode råd !

Du har da fået nogle gode råd og som jeg kan se, så er det ikke wannabees du har fået dem af. Men hvis du ikke har så stort et budget til din webshop, så slæk på dine krav til den. Sørg for at få kunder ind så du generer noget salg og så senere kan du så udvide den hvis du har behov for det.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 10:46

Du kan komme langt med en standard shop - og så når du har fået mere guld i kassen, kan du jo overveje om der skal laves noget helt unikt til dig.

Scannet shops har også B2B mulighed.

Venlig hilsen Lone

Fra Frederikssund
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 22:29

www.easywebhost.org:

Hej Marcus

For mig at se er den ikke til at misforstå.

Du har fået en masse råd men vil ikke tage imod dem længere er den såmænd ikke.

Spøjs bemærkning, men sådan kan det vel godt blive opfattet. Det var ikke meningen. Undskyld.

Tak for svarene til alle! Vær ikke i tvivl om, at jeg er meget taknemlig Smile

Besøg Terry - en intelligent hundeservice, der bl.a. guider dig hen til det rigtige hundefoder.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)