Hver dag besøges Min-mave af mange tusinder af kvinder som har en fælles interesse - at dele deres erfaringer med andre omkring emnet graviditet, fødsel og børn. Har du lyst til at vise dine produkter frem for disse kvinder og fortælle dem at din e-butik eksisterer? Så har du nu en chance igen Du har nu muligheden for at købe en eller flere pladser i en rotation over en ca. 1-2 måneders periode hvor du kan få vist et banner i størrelsen 728x90 på en topplacering på alle sider. Banneret skal være i filformatet jpeg, jpg eller gif (ingen animationer). Det ser ud til at Min-mave i januar måned passerer 7 millioner sidevisninger, og for en fast pris kan du altså købe denne plads i rotationen og så vil jeg gerne love dig at du er sikret min. 500.000 bannersidevisninger (impressions) i løbet af de ca. 1-2 mdr. du er med i rotationen.. Jeg har valgt at lave en KØB NU pris som er på kun 2995 kr excl moms pr. bannerplads. Hvad venter du på? Har dine-butik og/eller produkter brug for ekstra opmærksom nu hvor finanskrisen raser og forbruget for mange er faldet, så har du muligheden lige nu og her Send en mail til mig på admin@min-mave.dk Da antal sidevisninger pr. plads i rotationen skal passe med antal sidevisninger i alt på Min-mave er der et begrænset antal pladser. Jeg kører derfor efter "først-til-mølle-princippet" En opsummering :
Tænk over hvad du ønsker af kampagnen : Mine erfaringer viser mig at jo mere relevant dit produkt er for mine brugere, jo flere kliks vil der ofte komme på dit banner og jo flere besøgende vil du få til dit website. Når jeg sender mine brugere frem til dit site er det nu din opgave at konvertere dem om til gode og trofaste kunder. For de fleste er det nok ikke den større hemmelighed. Men tænk over hvordan dit banner og budskab er formuleret så du får mest muligt respons på det.
Og til alle de skønne Aminoer er der en god rabat : Bestiller og betaler du i løbet af uge 5 får du 20 % i Amino rabat - din pris vil altså kun være 2396 kr excl. Moms. Bestiller og betaler du i løbet af uge 6 får du 15 % i Amino Rabat - den pris vil så være 2545 kr ecxl. Moms Bestiller og betaler du i løbet af uge 7 får du 10 % i Amino Rabat - den pris vil være 2695 kr excl. Moms. Og bestiller og betaler du i løbet af uge 8 får du 5 % i Amino Rabat - den pris vil være 2845 excl. Moms.
- Fra uge 9 vil pladserne igen koste 2995 excl. Moms og kan købes hvis der stadig er nogle ledige.
Jeg kører efter først til mølle - princippet, så hvor længe tør du vente?
Og til de allermest skeptiske er her lidt statistik fra google analytics Der er over 26.000 oprettede profiler på Min-mave og loyaliteten er stor, så næsten 85 % vender tilbage til siden på et eller andet tidspunkt - mange jævnligt. Besøgsstatistik
Jeg glæder mig til at byde dig velkommen som annoncør på Min-mave
Held og lykke med dine forretninger i 2009 og lad os sammen sparke finanskrisen hjem
|
Birgit - Min-mave.dk:Du har nu muligheden for at købe en eller flere pladser i en rotation over en ca. 1-2 måneders periode
Hej Birgit,
Jeg er lidt i tvivl; tilbyder du 500.000 sidevisninger, eller en fast periode? Og hvor lang er den periode så?