Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger et godt frima / person til en e-handelsløsning

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg er på udkig efter en Webshop og design herunder

CMS Styret

Webshoppen skal kunne modtage danske og udenlandske kort

Den skal kunne administrere 2-3 domæner

Have 2-3 forskellige sprog (kan selv oversætte)

BTB / BTC modul

Analyse og statistik modul

PDF løsning

Affiliate / partner system

Mail / Tilbud / sidste købt produkt m.m. modul

Evt. model til fragt

Udover at kunne sælge alm produkter, skal den kunne sælge en bog / lydfil

”Opdatering” diverse søgmaksiner

Sammenkøring med summasumarum

Har kigget på Dandomain, men ved ikke om det er den bedste løsning (kvalitet & pris)

Herudover er jeg også på udkig efter en designer der kan designer udfra de retninglinier der nu ligger for opbyggelse af en webshop ex. thorborg´s "e-pusher"

Hvis der er nogen der ligger inde med en færdig webshop de evt. vil sælge der har de samme faciliteter kan de ligeledes kontakte mig for at se om det spænder overens med de salgsideer jeg har til mit koncept

Mail kimkampp@hotmail.com 

De bedste hilsner

Kim

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager med der skulle stå firma og ikke frima i overskriften

Sorry gik lidt stærkt

Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Magentocommerce lyder som en oplagt kandidat, der kan du endda have forskellige butikker på de forskellige domæner.

-Desuden er Magento 100% opensource, så du slipper for at gøre dig afhængig af fx DanDomain som leverandør.

Mht. Lydfil så understøtter magentocommerce downloadable content out-of-the-box

Jeg kan klart anbefale magentohotel.dk -Jeg ved de også designer templates til fornuftige priser.

 

/hus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Hvad angår DanDomain, så ser det ud til at deres system kan håndtere dine ønsker til en e-handelsløsning

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det kan også klares med en osCommerce løsning, og med integration til SummaSummarum.

Jeg sender gerne et produktblad

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg vil ligesom andre anbefale dig Magento - dog er der mig bekendt ikke lavet nogen integration med summa summarum, men det bør ikke være en showstopper, for det kan da laves hvis man gider betale for det.

Joomla + Virtuemart er langt fra Magento, hvor Magento i meget høj grad ligger op ad de anbefalinger som Martin Thorborg giver i e-Pusher. Virtuemart kan være fin nok til en mindre butik, men er man seriøs og vil leve af det, så anbefaler jeg ikke Virtuemart - dem er simpelthen ikke god nok.

Min anbefaling beror på egne erfaringer med begge systemer.

OsCommerce synes jeg ligeledes er håbløs forældet i sammenligning med Magento.

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må være lang tid siden du har haft fingrene i et større webshop projekt med Joomla + VM.

Barbere du de 2 systemer ned til et spørgsmål om funktionalitet og muligheder så er de ikke særligt langt fra hinanden og ved Joomla/VM får du hele fordelen med et integreret CMS oven i som du ikke får med Magento.

Magento er uden tvivl meget smart som "off the shelf" webshop løsning, særligt som afløser til Oscommerce (og det er vist også på tide må man sige) - men Magento er kodet ret dårligt og har voldsomme problemer med skalering pga. opbygningen på zend framework og det umanerligt store cpu forbrug som afvikling under load kræver så der er bestemt nogle ting man skal være klar over inden man vælger Magento (det er jo stadig et ungt system).

Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:

Det må være lang tid siden du har haft fingrene i et større webshop projekt med Joomla + VM.

Barbere du de 2 systemer ned til et spørgsmål om funktionalitet og muligheder så er de ikke særligt langt fra hinanden og ved Joomla/VM får du hele fordelen med et integreret CMS oven i som du ikke får med Magento.

Magento er uden tvivl meget smart som "off the shelf" webshop løsning, særligt som afløser til Oscommerce (og det er vist også på tide må man sige) - men Magento er kodet ret dårligt og har voldsomme problemer med skalering pga. opbygningen på zend framework og det umanerligt store cpu forbrug som afvikling under load kræver så der er bestemt nogle ting man skal være klar over inden man vælger Magento (det er jo stadig et ungt system).

Nu vi har gang i FUD-kanonen, så vil jeg da lige påpege et par ting omkring Joomla, som mildest talt har en ussel sikkerheds-historik.

-Selvom Ronnikc nok er hurtigt til at forklare noget om at der ingen huller er hvis man opdaterer bla. bla.

Verden er dog ikke alting perfekt og det er ikke alle kunder som altid patcher med 0-day varsel.

og lad os så lige få en ordenlig flamewar igang.  :-)

 

/Hus

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er også ret god til at "teste" server loads ikke...

Men tilbage til pointen - så er det er nu ingen hemmelighed at Magento har et problem med skalering og i sammenligning med andre stand alone webshop systemer som f.eks. zencart trækker Magento op imod 20 x mere cpu forbrug ved skalering og det er der ikke meget fud over - det er simpel fakta.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)