Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min hjemmeside??

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter alle de gode råd herinde fra har jeg nu fået eget domæne navn og udbygget min side. Hvad synes i om den?

OBS jeg er godt klar over der mangler vare nr og priser i albummet... det kommer til senere idag forhåbentlig!!

http://www.hilstroms.dk/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria.

Den synes jeg godt at du kan være stolt over. God brugervenlig og overskuelighed, men som du også selv skriver skal der priser på så hurtigt som muligt, for ellers får du en ordenlig bunke tlf opkald med de samme spørgsmål eller også bliver kunderne væk.

Men som sagt synes jeg at den er ganske pæn :)
Hav en god dag.

Med venlig hilsen
Nils Pedersen

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria,

Den ser da fin ud, men jeg synes forsiden vrirker for bastant - der er lige som et misforhold mellem det store billede til højre, og resten af sidens udseende. Måske et mindre billede, eller et lysere billede kan rette op på det.

Jeg synes måske også du skal bruge en email med endelsen @hillstroms.dk.

Til sidst kan jeg se i Firefox, at en del erklæringer i dit CMS ikke er som de skal være. Det er typisk et problem med den der har programmet CMS'et, som ikke får valideret.

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget god hjemmeside - dejlig overskuelig. Jeg har lige lidt pos og neg kritik.

Pos:
Jeg kan godt lide dit gennemførte tema, og det passer godt til smykkerne.

Neg:
Men - og det er bare fordi jeg er mig - jeg ville nok overveje brugen af centreret tekst. Jeg er ikke meget for overdreven brug af <Center>. Og billederne ser ret "rå" ud, som om de kommer direkte fra kameraet. - Kunne du ikke bruge et par sekunder pr billede på lige at køre dem gennem PhotoShop, og som minimum lige give dem lidt pift langs kanten. Det er trods alt meget stor kontrast du får fra den hvide baggrund til de sorte baggrunde du har på billederne.

Overskrift og top-banner

Overskriften er du vel ikke selv i tvivl om skal laves om, og top-banneret skriger næsten på - HER ER REKLAMEPLADS. Var det ikke en ide bare at fjerne det, og lade dine kunder koncentrerer sig om det de skal købe?

 

 

Nu skal du ikke tage det som om jeg ikke kan lide din side, jeg er skam ganske imponeret. Det er slet ikke for at banke dig i hovedet, men læs min Neg, som forslag til (hvad jeg syntes) er forbedringer.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige nogle hurtige ting:

  • Få en kontakt mail adresse der er på dit domæne ex: salg@histroms.dk
  • Overvej at få et mere smykkelignende design (din side skriger standard i øjeblikket)
  • Overvej at få en rigtig webshop hvor folk kan forelske og impulskøbe dine smykker. Der er lang vej fra en infoside til salg (minder lidt om at du skulle gå nede på strøget og se noget i et vindue du fuldstændig ville have, men SKULLE hjem, tænde computeren, og købe det via nettet)
  • Overvej at få nogle rigtige produktbilleder taget, evt nogle enkelte 3d billeder som jeg ved der er min. 1 AMINO der tilbyder til billige penge. Du skal simpelthen have nogle billeder der viser dine produkter bedre. Der er mere fokus på det samme træbord i nogle af billederne end der er på smykkerne. ikke godt nok, men sagtens noget der kan laves om.
  • Jeg har bare en apati imod centreret tekst. Jeg synes at venstrejusteret tekst er lettere læseligt, og derved kommer teksten i centrum, med andre ord: dit budskab.

Lige mine 2 cent. Alt held og lykke med projektet og tillykke med din nye side :)

-Karsten

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Til sidst kan jeg se i Firefox, at en del erklæringer i dit CMS ikke er som de skal være. Det er typisk et problem med den der har programmet CMS'et, som ikke får valideret.

Øh? Må nok indrømme jeg er lidt blank...ved slet ikke hvad CMS er? Jeg har brugt en skabelon til at bygge siden. Jeg er bange for jeg skal have skåret det ud i pap Embarrassed

Fra Vanløse
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Og ellers: Tak for alle jeres svar! Amino er sg en super side, der kommer hurtige svar og jeg kan godt se jeres points!

Mailen skal laves om og billederne forbedres KLART! Mht til side opsætningen må jeg sige det stadig er på eksperiment basis da jeg tydeligvis er nybegynder haha. Synes også den bærer præg af at være en skabelons side, men sådan må det være indtil jeg har penge til at betale nogen prof'er.

 

Fra Vejle
Tilmeldt 12. Jan 09
Indlæg ialt: 42
Fra  Fancey Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria

Jeg har kun lige kigget kort på siderne, men jeg mistede interessen ret hurtigt, fordi billederne er alt for mørke.
Hvis jeg skal investere i et smykke som jeg køber online, så skal jeg også kunne se alle detaljer. Få en lysere baggrund eller invester i et fototelt, så du kan tage professionelle produktfotos i et snuptag. Et fototelt kan købes til under 500,- kr. med lamper, så det er hurtigt tjent ind igen hvis du er seriøs med din shop.

Held og lykke med det.

 

Michelle Andreassen, www.Bijoux.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Michelle Andreassen:

[...] Et fototelt kan købes til under 500,- kr. med lamper,  [...] 

Hej Michelle, hvor finder du et fototelt til under 500 MED lamper?

-Karsten

Fra Vejle
Tilmeldt 12. Jan 09
Indlæg ialt: 42
Fra  Fancey Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Har lige købt et på Amazon.de - der er to lamper og et lille kamerastativ med for 48 euro plus transport. Det er et lille format til små produkter som smykker etc. Det kom i går, så jeg har ikke fået det prøvet af endnu, men det ser ok ud. Det hedder Dynasun foto cube, men søg evt. på lichtzelt. Der var udsolgt i går da jeg var derinde, men mon ikke det kommer igen. Kunne desværre ikke bestille fra England, da de af en eller anden grund ikke må sende det ud af landet. Det var ellers helt nede på 28 pund!

Prøv ebay hvis der ikke er held på amazon.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)