Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tagged på FaceBook

Side 2 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:
Jeg må insistere på, at når du kommer til Amino Tastic her senere på året, at du møder op i den stil.

Jeg er allerede gået i gang med at tabe de 15 kg, som jeg pådraget mig gennem årene.
Men jeg tror desværre ikke, jeg kan indhente hårlængden, så du kommer nok til at nøjes med en mere nutidig Kjer.
Jeg havde i øvrigt vesten i en udklædningskasse indtil for nylig. Hvad man ikke kan se på billedet, er den krumme pibe, i højre vestelomme. Den bruger jeg heller ikke mere.

mvh Hans

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 13:24
Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 13:27

Ja, man kommer ud for lidt af hvert på FB .. bestemt ømt !! :)

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 13:48
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved godt at jeg er lidt "lysseslukker" nu, men hører private billeder til her?

Fint nok at du gerne vil vise frem, men kan du så ikke sende spam til dine venner i stedet?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:52
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Dennis Jensen:

Jeg ved godt at jeg er lidt "lysseslukker" nu, men hører private billeder til her?

Fint nok at du gerne vil vise frem, men kan du så ikke sende spam til dine venner i stedet?

Jeg vil ikke kalde mig selv så meget Hans' ven, at vi mødes på facebook. For mit vedkommende er Amino ligeså meget den sociale omgang med kolleger, som det er et sted, hvor jeg netværker.

Man kan jo bare lade være at trykket på linket.. Big Smile

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 13:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dennis Jensen:

Så længe man holder sig inden for Cafe-kategorien, så hører alt til her. :-)

~
Anja

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 13:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

sandfær-andersen:

Dennis Jensen:

Jeg vil ikke kalde mig selv så meget Hans' ven, at vi mødes på facebook. For mit vedkommende er Amino ligeså meget den sociale omgang med kolleger, som det er et sted, hvor jeg netværker.

Man kan jo bare lade være at trykket på linket.. Big Smile

Ja, helt enig - Netværk og udvidelse er meget vigtigt for os alle. Men jeg tror ikke gamle skolebilleder kan opfattes som andet end "off topic" når vi sætter det i forbindelse med Amino. Var det på den anden side et forum hos FaceBook eller MySpace, så var det bare et godt indlæg som minder os om "de gode "gamle dage" i Hans Stokholm Kjers liv.

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 14:00
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Anja Lysholm:

Dennis Jensen:

Så længe man holder sig inden for Cafe-kategorien, så hører alt til her. :-)

~
Anja

Så i Cafe-kategorien kan alle benytte som FaceBook. Dette er den officielle holdning blandt crew?

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 14:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som der står på kategoriens forside: "Her er ordet frit. Her snakker vi om alt andet end iværksætteri." Så ja, kategorien er lavet til det samme. Det giver brugerne en mulighed for at dele alt muligt andet end lige business med dem de netværker med, uden at skulle bevæge sig uden for Amino, og det giver dem der ikke læse den slags, muligheden for at undgå de indlæg fordi de bliver holdt ude af alle de andre kategorier.

Og selv om jeg ikke længere er fuldtidsansat på Amino, tør jeg godt skrive at det er den officielle holdning blandt crew at der også skal være plads til lidt sjov. Wink

~
Anja

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:19
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Dennis Jensen:
Så i Cafe-kategorien kan alle benytte som FaceBook. Dette er den officielle holdning blandt crew?

Det er nok ikke meget galt. Generelt er holdningen at Amino skal være et åbent og velkomment sted for alle, og Thorborg sætter kun regler/begrænsninger op når det er nået derud hvor folk ikke kan styre det længere - hvilket er sjældent.

Som jeg også skrev til dig privat, så kan du i indstillingerne vælge helt at frasortere Cafe-kategorien, som jeg fx gør det med MLM kategorien. På den måde kan du let tilpasse Amino til dine behov og lade andre udleve deres behov for en mere social/legesyg debat :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 2 ud af 6 (58 indlæg)