Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget fremmedkapital har du fået?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kunne være interessant at vide hvor meget fremmedkapital en iværksætter typisk får skudt ind.
Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ikke stemt selv Martin   Er du 100% selvfinanseret?

 
Eller måske vente du til mere har gjort det så dit er godt gemt
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kommer til at tænke på, om dem der nogensinde har fået "50 af de lange" mon ville sidde her på Amino og få tips og tricks..

Desuden kommer jeg til at drømme om, at hvis jeg havde 50 millioner, så er næsten helt sikker på jeg ville kunne forrente dem adskillige hundrede procent over f.eks 10 år - jeg har nemlig en MEGET god ide der er MEGET dyr at realisere hvis det skal gøres ordenligt, men som efter en systematisk udviklingperiode på en del år, vil kunne sælges til strategiske partnere for BIG bobs 
 
 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg var den første der satte et hak i 0. Vi har finansieret alt selv med SPAMfighter.

Dbh Martin
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Som David siger tror jeg ikke der er for mange her inde der har fået pumpet de helt store beløb ind, tvært i mod er jeg overbevist om at de fleste der sidder her inde er mere eller mindre selvfinancierede.

Et klik på 0 kr. her fra.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Bare vent. Jeg ved der sidder nogle stykker der har fået rigtig mange penge og en Amino bruger jeg kender er ved at få den helt store "gevinst"

Dbh Martin
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også et "nul" i denne sammenhæng.

Jeg betragter de forskellige tilskud fra fonde og puljer, jeg har rejst til forskellige projekter som betaling for veludført arbejde - ikke som indskud af kapital. Kapitalen - den beskedne - er udviklet udelukkende af mit eget lommeuld, der ved kraftig polering undertiden kan begynde at skinne.
 
Hans
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg læste et sted her på forum, at hvis man kan skabe et afkast på 300% over ti år, så er indskuddets størrelse underordnet - eller i den stil. Hvor finde man nogle mennesker som tænker sådan, og som har mange penge - og som måske samtidigt også er en del opportunistiske..?  Jeg tror nemlig ikke min bankrådgiver er helt visionær nok til at han vil gå med til det.. :/
 
Nogen der kender til noget a la "De Glade Milliardæres Klub"
 

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
I dine drømme er jeg bange for

Dbh Martin
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
0,- nada på alle tænkeliga måder

Jeg synes ellers, at nye iværksættere skulle få vejledning om hvordan man starter med 0,-, istedet for at få indskudt en masse penge. Det giver langt sundere og sjovere virksomheder.

mvh
Side 1 ud af 3 (27 indlæg)