Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget fremmedkapital har du fået?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Lille fejl, jeg regnede på 200%.

My bad.

"And as an act of contrition, I will now insert this flesh-eating earwig into my brain"
-Tom Tucker, "Family guy"
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Henrik: Det jeg mener, er at jeg har været med til at starte vores virksomhed med ingen penge. Igennem tiden har jeg også lavet en del dyre fejl, som måske kunne være undslippet hvis jeg havde nogle erfarne businessfolk at henvende mig til, fra starten af.

Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Helt enig. Men jeg tror faktisk at folk der har TRICKEt holder det for sig selv, medmindre de ved du lige netop har noget de behøver. Alle andre der påstår de har tricket prøver nok mest at sælge luftkasteller.

Men jeg kender også mange mennesker jeg ville ønske at have snakket med for 4 år siden!
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Martin

 
Jeg synes ellers du plejer at være rimelig præcis, men her må du nok pinde lidt ud!
 
Hvad er din definition på en typisk iværksætter?
 
Hvad er fremmed kapital?
 
1. er det lån?
2. er det indskud fra investor?
3. er det kapital i form af penge eller tid - du kender nok til de fleste investores postulat om at tid er penge:-)
 
Hvis vi taler penge via lån har vi fået tilført ca 1 mill kr
Hvis vi taler om penge fra investor har vi fået ca 3/4 mill kr
Hvis vi taler tid har vi fået udført ca 300 mandeårs arbejde på "no cure, no pay" omregnet ca 150-200 mill kr hvis man tager de generelle lønninger for forskere og akademikere.
 
 
Med venlig hilsen
 
Lars C
 
 
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 03:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Martin

 
Jeg glemte lige et spørgsmål omkring fremmed kapital.
 
Er sponsorater også omfattet af fremmed kapital?
 
Vi har rigtig mange sponsorer - en del p.g.a vores landminedetektor projekt der har en vis appeal, men værdien af disse sponsorater der er lige fra brugen af kommercielle artikler der er brugt i broschyrer og på vores hjemmeside, små elektroniske dimser der koster en formue til lån af højteknologiske måleinstrumenter - en værdi der næppe kan opgøres til mindre end 2-3 mill kr
 
Men som sagt hvad er definitionen af "fremmed" kapital?
 
 
Med venlig hilsen
 
Lars C
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 05:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars,

Er det frækt at spørge hvilken virksomhed du arbejder i? Lyder meget spændende.

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niklái

Næh det er ikke frækt at spørge om, se på www.plbrake.dk som er det opfinderkonsonsortie jeg startede i april 1995.
 
 
Mvh
 
Lars C
Side 3 ud af 3 (27 indlæg)