Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget fremmedkapital har du fået?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor kan jeg ikke skrive de danske spesialtegn?

mvh
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Godt spørgsmål, hvilken browser bruger du?
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger FireFox v. 1.0.4
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm, mon ikke det er en indstilling der skal ændres?
Jeg må indrømme at jeg ikke har en kæft forstand på den slags nørderi.

Dbh Martin
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er den fejl Oscar og jeg også har været inde på et par gange. Såfremt du ikke bruger Quote og Kladde funktionen burde du dog være i stand til at benytte ÆØÅ, sådan virker det i hvert fald her.
Hvis jeg der i mod benytter de to nævnte funktioner går mine ÆØÅ tegn også helt i hundene her i Firefox.
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
åÅøØ æÆ
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Nå men ÆØÅ virker så længe jeg ikke trykker på Kladde
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
"Jeg læste et sted her på forum, at hvis man kan skabe et afkast på 300% over ti år, så er indskuddets størrelse underordnet"
-citat davidchristensen

Det er kun 12% om året. Jeg tror ikke nogen gider binde penge i noget usædvanligt i de beløb vi her taler om for 12% om året.

Hvis det er 300% OM ÅRET du mener, bliver det noget mere interessant (jeg ville dog tro at 30% om året var mere logisk, så det er hvad jeg går ud fra herefter). God rente. Men problemet er at det kan ingen garantere. Hvis de kunne, ville der blive en ny goldrush på det, og se hvad det bragte dotcom-boblen af gavn. Nej, der er ingen sådanne garantier nogle steder, for du kan aldrig bevise at du kan tilbyde det. Du kan kun sandsynliggøre det, og det kan alle komme og gøre.

Der eksisterer ingen situation hvor et indskud har nogle aspekter af underordnethed, og slet ikke i beløbets størrelse (medmindre vi mener en negativ underordnethed, såsom "vi vil ikke låne dig noget om så det kun er 100 kr.").

Beklager.
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
"0,- nada på alle tænkeliga måder

Jeg synes ellers, at nye iværksættere skulle få vejledning om hvordan man starter med 0,-, istedet for at få indskudt en masse penge. Det giver langt sundere og sjovere virksomheder.

mvh

Niklái
"

Hehe, den information gad jeg godt at få. Jeg tror bare ikke at den der først finder Guldhønen agter at dele den slags viden med andre. Hvis nogen påstår at de vil dele den viden med dig, tjener de sikkert deres penge på at sælge tomme løfter.
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik

Det er nu nærmere 15% årligt
Side 2 ud af 3 (27 indlæg)