Hej Amino'er. Hvad vil i helst? Hvis jeg taler om en ganske normal e-shop med en gennemsnitsordre på 500,-. Som primært dagligvarer. Hvad vil du helst hvis du skal handle på nettet (primært dagligvarer), sparer 5 % på ALT eller gratis fragt? Mvh. Frederik Hvad vil du helst have når du handler (primært dagligvarer) online?Hej Amino'er. Hvad vil i helst? Hvis jeg taler om en ganske normal e-shop med en gennemsnitsordre på 500,-. Som primært dagligvarer. Hvad vil du helst hvis du skal handle på nettet (primært dagligvarer), sparer 5 % på ALT eller gratis fragt? Ps. Vil lige prøve at bruge Aminos Afstemnings funktion, håber det virker. Mvh. Frederik
|
Hej,
Jeg tror, at fri fragt virker noget bedre end at give kunderne 5 %. Nu gør vi selv det på www.pump-up.dk, at vi giver kunderne fri fragt og 5 % rabat ved ordrer over 1000kr.
Vi har overvejet at sætte "fri fragt-grænsen" ned til 500kr, hvorefter vi så vil yde de 5 % rabat ved ordrer over 1000kr. Nu skal vi lige se effekten af den nuværende løsning, før vi begynder at lave alt for mange ændringer.
Jeg glæder mig til at følge denne tråd!
Med venlig hilsen
Søren Larsen