Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Omtale på Amino

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
I den seneste tid er der flere der mailer mig og beder om at forskellige indlæg skal fjernes. Det er typisk fordi folk ikke tænker på at man via Google kan finde tråden og nu er man ked af at men kan finde den, når man søger på firmanavnet og det var jo ikke meningen at konkurrenter og kunder kan se at man får hjælp til at finde et nyt firmanavn eller hvad det nu må være..
Lad mig slå fast med det samme. Jeg fjerner kun ting der er ulovlige eller der er en yderst fantastisk god grund til det. Jeg gider ikke at tage stilling til alle mulige småsager, så når det er "trykt" på Amino, så er pandoras boks åbnet og terningerne er kastet.
Så skriv ALDRIG noget på Amino, eller noget som helst andet sted på nettet, som du ikke vil se på forsiden af Ekstra Bladet i morgen.

Dbh Martin
Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 14:07
Dato: 6/12/2006 1:35:01 PM
Forfatter:Martin Thorborg

skriv ALDRIG noget på Amino, eller noget som helst andet sted på
nettet, som du ikke vil se på forsiden af Ekstra Bladet i morgen.
Ja, man kan jo kun drømme lidt om, at de bringer ens guldkorn eller beskrivelse af ens produkt på forsiden af Ekstra Bladet.

Nå - spøg til side. Jeg er helt enig med Martin omkring de regler, han har sat for sletning.

Man kan jo se det som, at prisen for at få råd via et åbent forum
på nettet som Amino, er, at man udstiller sin egen situation. Til
gengæld kan man så hente inspiration fra andre i samme situation som en
selv, der allerede har udstillet sin egen situation, hvilket man så
ikke selv skal betale for igen - så søg først før du spørger.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:11
Nu har jeg lige prøvet at oprette en ny bruger. Første problem er at man åbenbart ikke kan slette sin bruger igen... bør man ikke have mulighed for det?

Nummer to ting, og egentlig det jeg ledte efter, var den manglende accept af vilkår. Ligesom på resten af siden, mener jeg ikke at brugerne har accepteret noget rent juridisk. Det man som bruger skriver her på siden, må vel derfor tilhører en selv? Dermed er det vel også den enkelte brugers ret, at bestemme hvorvidt Amino stadig har ret til at formidle det de har frembragt?

Jeg kan godt følge dig Martin, og jeg har af samme grund ikke skrevet mig eget navn noget sted - jeg ønsker ikke at dukke frem på Google de næste 45 år, repræsenteret af mine Amino-indlæg, ved en søgning på mit navn. Dog stiller jeg mig lidt undren overfor den juridiske del af sagen :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:18
Hej Tommy

Du er min gæst og du er velkommen :-)
Jeg er ved at få lavet en ny Disclaimer som forklarer tingene nærmere og derfor er den gamle midlertidigt ude af drift.
Jeg skal gerne slette din profil, du siger bare til ;-)
Jeg ved ikke præcis hvordan juraen er uden disclaimer, men jeg tager gerne verdens største slagsmål på den konto, kom bare an... ;-)

Dbh Martin

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:21
Jeg har svært ved at sætte mig ind i tanken omkring ikke at dukke op med amino indlæg.

Jeg ser det som en helt naturlig ting at man har spørgsmål når man er i opstartsfasen, det har alle. Nogle er bare kvikke nok til at få andre til at se på sagen og få hjælp, hvor andre lader det stå på og må dreje nøglen.

Jeg kan selvfølgelig godt se det er irriterende hvis man, som en bruger herinde, har noget med den lidt mere "beskidte" branche at gøre eller at man afslører lidt for meget til konkurrenterne.

Men derudover ser jeg det ikke som noget problem at jeg de næste 45 år dukker op på google, også selvom der måske har været dumme spørgsmål imellem, vi skal jo alle starte et sted, Er 110% sikker på at rigtig mange af de succesfulde iværksættere har haft dumme spørgsmål til at starte med. Selv den gode Hr. Thorborg.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 21:24
Jeg tror størstedelen af os, er dybt taknemmelige for amino og den viden, som den/I giver os.

Jeg er derudover også fint tilfreds med at google er så god til at finde indlæg på siden og jeg får da også rigtigt mange besøgende til min hjemmeside, fra amino, hvilket jeg er tilfreds med!

Derfor synes jeg at du styrer det fint nok, Martin!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:32
Dato: 6/12/2006 9:18:28 PM Forfatter: Martin Thorborg Hej Tommy

Du er min gæst og du er velkommen :-)
Jeg er ved at få lavet en ny Disclaimer som forklarer tingene nærmere og derfor er den gamle midlertidigt ude af drift.
Jeg ved ikke præcis hvordan juraen er uden disclaimer, men jeg tager gerne verdens største slagsmål på den konto, kom bare an... ;-)

Dbh Martin

Hehe, den profil der må slettes har brugernavnet "123". Den her skal du holde fingrene fra, ellers får du dit slagsmål ;-)

Ren praktisk ville det også virke underligt, hvis indlæg midt i en debat manglende, eller man prøvede at finde en tidligere debat om emnet der så var blevet slettet - så vi er egentlig enige. Det var bare den juridiske problemstilling, jeg syntes var lidt interessant.

Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 22:59

Dbh Martin

uden disclaimer står du meget dårligt, da du principielt ikke har mere ret til indholdet i mit post end en webhotel udbyder har ret til indholdet på min hjemmeside, dvs. du ingen ret har jævnfør loven om ophavsret.

NB dette er den teoretiske tilgang, hvordan det forholder sig i praksis ved jeg ikke.

mvh Kristian Kihen Holst

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 23:05

"Det var bare den juridiske problemstilling, jeg syntes var lidt interessant."

Det lyder som ord fra en Jura studerende :)

Kan sgu godt more mig over at hvis man "googler" mig, så står der Erhvervscentralen.dk/nationalregisteret.dk på 2. pladsen.
(det er self pga et indlæg hernede)

Forstår godt din holdning Martin, og det er dejligt du er så åben om det. På den måde er folk i hvert fald ikke i tvivl om hvad de går ind til!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:13
Dato: 6/12/2006 10:58:55 PM Forfatter: KristianKH

Dbh Martin

uden disclaimer står du meget dårligt, da du principielt ikke har mere ret til indholdet i mit post end en webhotel udbyder har ret til indholdet på min hjemmeside, dvs. du ingen ret har jævnfør loven om ophavsret.

NB dette er den teoretiske tilgang, hvordan det forholder sig i praksis ved jeg ikke.

mvh Kristian Kihen Holst

Er det noget du faktuelt ved, eller er det noget du tror?

Dbh Martin
Side 1 ud af 3 (29 indlæg)