Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne-tjek ... Pas på!!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 12. Jun 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
 Pas på med at søge efter domæner rundt omkring på mindre virksomheders sider... Søg kun hos de allerstørste domæne-udbydere... De små sælger informationer, eller registerer selv det domæne du har søgt efter...

Jeg har et domæne hvor ingen af de andre endelser andet end .net var taget... Pludseligt var alle sammen taget, og alle var den samme index-side ...

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:11
Det var noget af en voldsom generalisering vil jeg mene, jeg tror nærmere det er undtagelsen end reglen at nogen skulle gøre noget så umoralsk. Er du sikker på at det er udbyderen der har registreret domænerne, og som følge af din søgning? og i så fald, kunne du oplyse hvilke domæner / hvilken udbyder det drejer sig om?
Tilmeldt 12. Jun 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:23
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:49
Naturligvis er det en god ide at passe på, jeg fik dog det indtryk ud fra dit indlæg at du mente at stort set alle de små gjorde den slags.

Det skal dog også siges at Alldomains.com ikke er et lille firma, de er en godkendt ICANN registrator af en række internationale domænenavne. For at sammenligne niveau lidt kan det siges at vi i Danmark svjv. kun har én udbyder der er godkendt ICANN registrator, Ascio Technologies (speednames.com), resten køber deres domæner gennem andre registratorer. Der er vist omkring 700 på verdensplan.
Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 16:14
Jeg er bekendt med, at en sydamerikansk domænehaj har opkøbt eksempelvis .com domæner, som danske firmaer med .dk domæner har været inde at søge på hos danske domæne udbydere.
Domænehajen har så fastsat en fuldstændig tosset høj pris (selvfølgelig) på domænet.
Jeg har så også registreret at selvsamme domæner igen har været ledige flere måneder senere.

Mener der skal gå 3 måneder førend et .com domæne kan videresælges eller flyttes til anden registrant end den først oprindelige ?    Er nogen lidt mere klar på sidste del af dette indlæg

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 19:37
Jeg har prøvet det engang...
Søgte på et domæne 1år før ca.... ville så have det 1år efter men søgte så hos et firma om den stadig var ledig... så 14dage efter var den taget af samme firma som jeg søgte hos sidst...

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 14:53

Jeg har prøvet noget endnu værre... jeg afsendte bestillingen på et domæne, og pludselig nappede de det selv :-(

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 20:55
Dato: 6/18/2006 2:53:01 PM Forfatter: etrix
Jeg har prøvet noget endnu værre... jeg afsendte bestillingen på et domæne, og pludselig nappede de det selv :-(

Hvem var det?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 21:10
[/QUOTE]

Hvem var det?

[/QUOTE]

Jeg kan ikke huske hvor det var - derfor tør jeg ikke udlevere navnet på den som ejer domænet nu, da jeg ikke er sikker på at det er den samme. Jeg vil nødigt hænge folk ud uden grundlag :-)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:46
Fair nok

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)