Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne-tjek ... Pas på!!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. Sep 05
Indlæg ialt: 129
Fra  OrdPress.dk Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes det er en god ting at gøre opmærksom på faren for at ens søgninger på domæner kan misbruges.

Derfor synes jeg man gør klog i at registrere domæner hos en udbyder hvor man straks eksekverer købet når man bestiller, og hvor bestillingen ikke behandles manuelt.

Til internationale domæner (generiske som .com, .net, .org, .info og .biz) bruger jeg registerfly.com, hvor bestillingen er gået igennem et halv minut efter at man har betalt online. Det er både rart at vide at andre ikke kan købe når man har betalt og at der ikke er en længere sagsgang hvor firmaet selv kunne købe et attraktivt domæne. Desuden har firmaet så mange kunder, at det ikke ikke ville magte at misbruge informationerne. Priserne er desuden meget lave (Se tilbud på deres nyhedsbrev theflypaper.com) og man kan redirecte eller indsætte navneservere på ens webhotel.

Til danske domæner bruger jeg gratisDNS.dk, hvor bestillingen er helt automatiseret og man også har fuld DNS-kontrol.

Mit website om wordpress: https://ordpress.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:48
Jeg har også været ude for at udsøge et ledigt domæen, hvorefter jeg bestilte det gennem IT-afd. der, hvor jeg var ansat. De bestilte det senere samme dag - men for sent.

Det var tilsyneladende bestilt af en privatperson til personligt brug. Jeg har lige tjekket - han har sin side oppe endnu, så det har bare været en tilfældighed..........

mvh Hans

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 14:10
Dato: 6/12/2006 1:48:57 PM Forfatter: Sune Christesen
Der er vist omkring 700 på verdensplan.

da vist nok kun 200...

www.onapp.com

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05