Jeg søger en partner / sælger der kan står for den daglige kontakt til kunderne på min jobportal. Idéen er at der opstilles en række omsætningsmål, og for hvergang et mål nåes, opnår du en procentdel af ejerskabet, op til 50%. Jeg forstiller mig, at du skal lave det opsøgende og vedligeholdende salg på portalen. Teknikken er på plads, og ligeledes er kandidatdatabasen samt CRM med mere. Vi ligger TOP 1 på Google på det vigtigste søgeord, og har i det hele taget en fornuftig platform at arbejde med. "Hvorfor gør du det så ikke selv?" Tjaa, som med så meget andet her i livet, er det et spørgsmål om tid. Min IT virksomhed vokser støt og roligt og defor skal mit fokus være der. Jeg synes dog det er ærgeligt hvis denne platform bare skal ligge, når potentialet er der. Jeg fik et tilbud på 100.000 sidste sommer, som jeg sagde nej tak til. Så der er skabt værdier på systemet. Teknik og videreudvikling står jeg for, og vi deler omsætning i en ligelig split uanset om du har ejerskab endnu. Er du interesseret så send mig en mail på tcl [@] salgsjob.com, så kan vi snakke videre derfra.
Til orientering, der er ikke tale om et job, men en partner aftale..
|
Partner til jobportal søges - intet indskud
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)