Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til reklame over mail-netværk.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Aminoer.

Jeg har sammen med en partner startet et nyt solcenter op hernede i Sønderjylland. Solcenteret er super innovativt og har en masse nye funktioner, som ikke er set hernede i området før. Både mht. til medlems- og betalings systemet, men også i selve kabinen. Nærmere kommer vi ikke ind på det.

Nu står jeg så i den situation at jeg har adgang til et netværk, hvor jeg kan sende en mail ud til 500+ mailadresser, hvor 300+ af disse bliver læst grundigt hver dag.

Jeg vil nu sende en mail ud på det her netværk for at reklamere for byens nye solcenter, men jeg er i tvivl om indgangsvinklen. Modtageren vil åbne og læse denne mail, men det er vigtigt for mig at den fanger modtageren og at han opfatter budskabet inden mailen bliver lukket ned/slettet.

Det er her jeg har brug for kreativ hjælp. Hvordan synes du mailen skal udformes?

Hårdt og kontant?
Forklarende omkring hvorfor vi skiller os ud, omkring tilbud osv?
Eller en helt anden skæv vinkel?

Jeg er åben for de fleste ideer, så skyd løs.

På forhånd tak.

Lasse Kjær.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

LJK:

Jeg vil nu sende en mail ud på det her netværk for at reklamere for byens nye solcenter, men jeg er i tvivl om indgangsvinklen. Modtageren vil åbne og læse denne mail, men det er vigtigt for mig at den fanger modtageren og at han opfatter budskabet inden mailen bliver lukket ned/slettet.

Det er her jeg har brug for kreativ hjælp. Hvordan synes du mailen skal udformes?

Hej Lasse

Lige præcis med den slags offline aktiviteter kan det være svært at fange interessen for en mailmodtager. Langt de fleste modtagere vil nok bare slette din mail og enten sige til sig selv at det husker jeg lige eller de andre vil slette den fordi de ikke er interesseret i solarium overhovedet.

Du kan gøre det at du udformer mailen som et udklip, et udklip der kan printes og hænges op på køleskabet. I mailen/udklippet kan du skrive det gode tilbud. I overskriften/emnefeltet kan du skrive at denne mail skal printes ud.

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Århus
Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LJK.

 

jeg kender en fyr der er superp til at udforme tekster og den slags.

En sand mester: http://www.dansksprogrevision.dk/kontakt.html

Men hvis jeg var dig ville jeg overveje om ikke det måske var en ide at oprette et kampangnesite.

Bare en enkel side sat lækkert op. en hilsen i mailen fra dig personligt og så et link.

Så slipper man for at skulle åbne alt muligt, man klikker bare på et link.

Det kunne evt. være en underside af den side du/i sikkert allerede har.

jeg har set det virke;-)

Bare et foreslag.

Mvh.

Torben

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse.

Jeg vil også anbefale at oprette et kampagnesite. For dig handler det om at fastholde potentielle købere i så lang tid, at du kan overbevise dem om, at de skal bruge dit solcenter. Det kan ikke gøres i en enkelt e-mail.

Generelt, når det kommer til nyhedsbreve, er det min holdning, at du skal prøve at gøre meget for at skille dig ud. Mange mennesker får et sted mellem 10 og 15 automatisk generede e-mails, og der skal derfor noget til for, at du kan fastholde opmærksomhed.

Overvej en længerevarende markedsføringsstrategi, før du udsender dit nyhedsbrev. Det kan godt betale sig at bruge tid på at lave en ordentlig slagplan.

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)