Godaften Aminoer. Jeg har sammen med en partner startet et nyt solcenter op hernede i Sønderjylland. Solcenteret er super innovativt og har en masse nye funktioner, som ikke er set hernede i området før. Både mht. til medlems- og betalings systemet, men også i selve kabinen. Nærmere kommer vi ikke ind på det. Nu står jeg så i den situation at jeg har adgang til et netværk, hvor jeg kan sende en mail ud til 500+ mailadresser, hvor 300+ af disse bliver læst grundigt hver dag. Jeg vil nu sende en mail ud på det her netværk for at reklamere for byens nye solcenter, men jeg er i tvivl om indgangsvinklen. Modtageren vil åbne og læse denne mail, men det er vigtigt for mig at den fanger modtageren og at han opfatter budskabet inden mailen bliver lukket ned/slettet. Det er her jeg har brug for kreativ hjælp. Hvordan synes du mailen skal udformes? Hårdt og kontant? Jeg er åben for de fleste ideer, så skyd løs. På forhånd tak. Lasse Kjær. |
LJK:Jeg vil nu sende en mail ud på det her netværk for at reklamere for byens nye solcenter, men jeg er i tvivl om indgangsvinklen. Modtageren vil åbne og læse denne mail, men det er vigtigt for mig at den fanger modtageren og at han opfatter budskabet inden mailen bliver lukket ned/slettet.
Det er her jeg har brug for kreativ hjælp. Hvordan synes du mailen skal udformes?
Hej Lasse
Lige præcis med den slags offline aktiviteter kan det være svært at fange interessen for en mailmodtager. Langt de fleste modtagere vil nok bare slette din mail og enten sige til sig selv at det husker jeg lige eller de andre vil slette den fordi de ikke er interesseret i solarium overhovedet.
Du kan gøre det at du udformer mailen som et udklip, et udklip der kan printes og hænges op på køleskabet. I mailen/udklippet kan du skrive det gode tilbud. I overskriften/emnefeltet kan du skrive at denne mail skal printes ud.
Mvh
Jesper