Jeg søger en revisor, skal helst bo i Aarhus og skal kunne bruge regskabsprogrammet e-conomic. Det er en fordel hvis revisoren har tidligere erfaringer med importvirksomhed/salg via internettet/webshops.. Er der nogle som i kan anbefale? |
revisor søges i aarhus - skal kunne bruge e-conomic
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
benytter e-conomic. Her kan du så se, hvem af dem, som hører til i Århus. |
http://www.e-conomic.dk/website/find_revisor/revisor-administrator_liste.asp |
Vil nemlig helst have nogle revirsorer som til daglig har lignende kunder som mig.. |
Dato: 6/9/2006 2:46:57 PM Forfatter: nasaruk Tak for jeres svar, men tror i alle revisorer derinde fra kan hjælpe når det drejer sig om import fra Kina / salg via internettet ? Nej, ikke dem alle. Men tag telefonen og ring til dem og spørg, om de har erfaringen med begge disse ting. Du skal dog være opmærksom på, at mange revisorer har meget travlt lige nu, da de fleste virksomheders årsregnskab skal afleveres den 1. juli. Men det er måske i den forbindelse, du har brug for hjælp - ellers tror jeg det er meget lettere at få hjælp, hvis du kan vente til efter den 1. juli. Og hvis dit spørgsmål ikke er hemmeligt, så kunne du måske stille spørgsmålet her i generel form - og derved kunne andre også have glæde af de fremkomne svar. |
Hej! Bortset fra, at vi ikke er fra Aarhus - har vi mange klienter fra Jylland, og har meget stor erfaring i bl.a. wepshops og import... Vi anvender så godt som udelukkende e-conomic - i det vi mener, at det er det bedste system, som findes på markedet... I disse internetbaserede tider...er geografien som regel ikke det afgørende... så kan vi hjælpe dig...er du velkommen til at kontakte os... |
Hvis det må være i Hadsten (15km fra århus) kender jeg en, der med 90% sikkerhed kan finde ud af e-conomic og som har erfaringer med import og salg via nettet. Jeg kontakter ham i morgen og finder ud af, hvor god han er til e-conomic, hvis du er interesseret i det? Han arbejder forresten ved Dansk Revision Hadsten. Kristian |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)