Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncehajer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude...

Er der nogen derude som har erfaringer med firmaet Telefonbøgerne.dk eller lokaltelefonbogen eller CBA Aps.. De går under samme navn. Min tidligere samarbejdspartner og gode kollega er vist blevet taget ved næsen af dem... Jeg vil meget gerne, hvis der er nogen der erfaringer med dem, vil skrive til mig på louise.joo@gmail.com eller herinde det er også fint. I må også gerne ringe til mig på tlf. 23484176 eller skriv til mig med jeres telefonnr. hvis jeg må ringe jer op.

Jeg tror virkelig det kunne være rart med andres erfaringer... Jeg har selv haft problemer med K2M, og var en af dem som vandt sagen mod dem, K2M ankede godt nok, så der går et års tid endnu før der kommer endelig dom på den sag, hvis retten ikke udskyder det igen.

Lige nu er det telefonbøgerne.dk der gælder eller hvad de nu hedder... Det skulle være et register som man står i på nettet, og så bliver man ringet op, at man skal betale for at stå der. Derefter ringer de en op igen for at få bekræftet aftalen, som de så optager på bånd, men den første samtale som er grundlaget for nr. 2 opringning kan man ikke få udleveret.

Hjælp!!!!

Håber der er nogen der kan hjælpe derude evt. ved at udveksle erfaringer med dette firma...

Tusind tak på forhånd.

Med venlig hilsen

Joo 

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 06:54

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:13

Foruden de to nævnte sider, findes der også hajnettet.dk, som både har gode råd og et debatforum, hvolk folk advarer hinanden mod annoncehajer.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)