Jeg tror bare ikke du finder den "sikkerhed" du søger.. Og det er nok en del af det at være selvstændig.. - Og nu blander du tingene sammen der er STOR forskel på dame-/børne-/herretøj. Du må ikke sammenligne.. Som jeg forsøgte at forklare i mit tidligere indlæg - så er mænds handlemønstre væsentligt anderledes end kvinders.. Og nu er det ofte kvinden der handler på deres børns vegne. - D.v..s. at en kvinde godt kan finde ud af at handle sin bikini 14 dage før hun tror hun ved hun skal bruge den (den var kryptisk), hvor manden egentligt først køber sine badebukser dagen efter han var på stranden (fordi han fandt ud af af dem fra sidste år egentligt ikke var så fede) Der er også stor forskel på hvor den fysisike butik måtte ligge, - er det i Løkken eller Henne Strand er der naturligvis stor turistomsætning. Nu har jeg fysisk butik i Århus (som vel også er en turistby), - derfor ved jeg at der stort set ikke er noget turistsalg i mænd.. Endvidere er det jo statisistik bevist at størstedelen af e-handlen foregår fra arbejdspladsen.. - Og i juni måned arbejder de fleste jo stadig da størst ferieafvikling foregår i juli/august - sjovt nok der hvor omsætningen falder... Men stadig - nej du skal netop IKKE stikke hverken dig selv, din bank eller andre blår i øjnene, - derfor bør du sætte din egen indtjening til at absolut minimum - og der hvor du lige kan få tingene til at løbe rundt, - så kan du kun blive positivt overrasket.. Det er netop her hvor mange knækker nakken fordi de sætter deres forventninger alt for højt... Men jeg forstår stadig ikke helt, - hvis du er f.h.v. nystartet så har du vel allerede været i banken med dine budgetter for det første år??+ Går ikke ud fra du er gået i gang uden finansiering? Hvordan har din start ellers været? Er der taget godt i mod dig? mvh Ulrik |
- I øvrigt kommer mine "gæt" fra mere end 20 års brancheerfaring - det er derfor jeg fisker lidt efter din brancheerfaring...:-)