Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino''er i midtjylland

Side 18 ud af 18 (174 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Start vel med Finn og Jan i nævnte rækkefølge, som BDE'er har du vel din daglige gang i business factory ;)

dbh

Brian 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 07:49

Brian Knudsen:

Start vel med Finn og Jan i nævnte rækkefølge, som BDE'er har du vel din daglige gang i business factory ;)

Jeg ved ikke lige hvem Finn og Jan er, og jeg er ikke BDE'er... :-) .. kender dog et par stykker som går der, men de er i udlandet i praktik for tiden...

Men vi må lige have en fast kontakt derinde, som kan arrangere et lokale... jeg ringer eller skriver gerne... men skal bruge en mail på enten Finn eller Jan ?!

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 18:25

Hvis i fortsat vil mødes til foråret i Skive, er i velkommen hos mig. Der kan være 30- 35 mennesker i vores fiskestue. I er selvfølgelig velkommen til at fiske (til aminorabat) lidt i pause, men ingen betingelse. Der er naturskønt og der kan bestilles gedigent mad fra Højslev Kro.

Giv en melding, når og hvis i fik lyst til dette.

Tanja

www.lundbropt.dk

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 19:22

Hej Brian.. :)

Tjaaa så må vi vist deroppe sammen en dag så du kan møde dem.. hvis du falder over dette site http://www.businessfactory.dk/Kontakt-4047.aspx , vil jeg mene at du kan finde alle relevante oplysninger ;)

dbh

Brian 

Side 18 ud af 18 (174 indlæg)