Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino''er i midtjylland

Side 16 ud af 18 (174 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Skive er ikke Nordjylland ... Nordjylland begynder først efter limfjorden!

Men som jeg lige kan se nu er vi en 4-5 stykker...til første møde i Århus var vi 6 så det ser da lovende ud :) 

Fra Overlade
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 11:20

Jeg bor ved Løgstør, og tager gerne turen sydpå for et spændende Amino møde. Måske er der flere nordfra og vi kan kører sammen?

Glæder mig til der kommer en dato og lidt mere om indholdet.

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 11:56

Brian Brandt:

Nu var jeg ikke lige med fra begyndelsen af dette indlæg, men der var dengang tale om Herning, Birc estate...

Var det ikke stadig en mulighed, eller skal vi til Skive.. så er det vel mere Amino Nordjylland, ik ?!

Men jeg er da bestemt interesseret i at deltage... hvis bare det så er enten en weekend eller om aftenen...

Hej Alle sammen

Birk Estate som nu har skiftet navn til innovatorium, ved jeg vil meget gerne åbne dørene for et sådanne arrangement. Jeg ved også at HIH-AU som har Business Developer Engineer linien meget gerne vil holde et foredrag og fremvise hvad eleverne har gang i, blandt andet i business factory, som er et meget spændene sted. Sidste gang kom vi direkte forkert igang, for lidt tilmeldte og for meget demokrati, det funker bare ikke når man skal finde en dato :( . Men som jeg har sagt før, hvis folk bakker op, også til arrangering af arrangementet, så kan det nemt stables på benene.

vh

Brian Knudsen

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 12:08

Hvis du finder en dato der er ledigt og hvor det er muligt måske at kombinere med en foredrag af en eller anden art, så synes jeg der skal skæres igennem og sige, at nu gør vi det den dato og så må vi arbejde ud fra det...

Alting er bare meget nemmere når datoen er fastsat...

Jeg vil gerne være en arbejdsressource for at det bliver til noget.. og kan også sagtens være tovholder hvis det er ... (hvis jeg skal være tovholder, så bliver det en aften eller weekend, da jeg ikke kan før efter 16 alle hverdage)...

Men lad os få Skive egnen på banen... der var jo nogle forhandlinger igang?! større omfang?!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:55

Kunne da være nice nok hvis i stabler noget på benene i Herning,men det ene udelukker jo ikke det andet :) Jeg ville nok dukke op begge steder.

Hvornår skal det være for folk her i skive hvis det?

Det ville passe godt for mig hvis det kunne lægges omkring 2-3 tiden en hverdag...så tror jeg også vi får nemt ved at låne lokaler. Tror ikke det bliver et problem at få et fast mødested.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:07

spørgsmålet er om det er smart at have begge steder... så mange mennesker er vi jo egentlig hellere ikke.. og sidste gang lød det til at der ikke var folk nok tilmeldte... jeg tror det vil blive at skyde lidt med spredehagl og tilfredsstille for mange mennesker, hvilket ofte ender i for få tilmeldte begge steder...

jeg tror ikke det er alle der vil møde op begge steder... jeg ville nok ikk ;-) ... men det er jo kun mig personligt... hvis du kan finde tilmeldte nok, jamen så er det jo fint at være begge steder...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:08

Hvis det bliver besluttet at birc estate aka innovatorium og et BDE fordrag / Business Factory, vil jeg da gerne forhøre mig om hvad man eventuelt kunne strikke sammen. Er selv BDEér, og sidder i Business Factory - så jeg kan sagtens sørge for kontakten.

Men før det bliver til noget, skal der vel en dato på. Ellers kommer det aldrig videre end til snakken. Hvad med en dato i november? så skulle der være god tid til tilmelding og at arrangerer? 

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 13:26

Jeg er klart med i Herning/Ikast området og gerne i november, dog er der et par dage, hvor jeg har eksamen.

Men kom med et udspil ,

• evt. 2 -3 datoer at vælge mellem
  • sæt en tidsfrist for tilmelding
  • vælg den dag hvor der kan komme flest

Det var mit bud.

God dag til alle.

/skou

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:36

okay... hvad siger folket til

Onsdag d.14. November 2007 - KL. 19.00 på Innovatoriummet i Herning

Det er om cirka en måned, så er der tid til at arrangere og få budskabet ud til folk... Og det ligger om aftenen, så os skabs-iværksættere har også mulighed for at komme forbi...

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 14:16

Ser fint ud i min kalender den 14 november 

Side 16 ud af 18 (174 indlæg)