Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi prøver en gang til, Happiness Cafe

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidste gang jeg fik testet min hjemmeside af jer dejlige Aminoer, fik jeg en masse feedback.

Jeg lærte vigtigheden i mellemrum

Skrifttype

Og generelle ting om hjemmesiden

Nu prøver jeg en gang til, nu har jeg optimeret hjemmesiden og vil rigtig gerne høre jeres vurderinger endnu en gang.

Jeg er i gang med at optimere teksterne på About og Contact, men i er stadigvæk velkomne til at kommentere på indholdet, kan være der noget jeg har overset jeg kan gøre bedre Smile

Når men, min hjemmeside er, http://happiness-cafe.com

Jeg håber i vil gøre endnu en indsats for at få min side til at blive super god Geeked

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 13:31

Hej

Jeg har desværre ikke særlig mange kommentarer, for jeg synes det fungerer rigtig godt. Designet er dejligt og overskueligt.

Én lille ting vil jeg dog påpege: Din side bliver hentet langsommere end den behøver, for dit øverste billede på forsiden er ikke blevet nedskaleret til den størrelse det burde være.

Ellers ser det rigtig godt ud Smile

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Skrevet kl. 14:50

Det billede der hører med til den nuværende første artikel?

Og hvordan nedskalere jeg? Det har jeg overhovedet ikke gjort på nogle af billederne der er på sidenSmile

Tak for feedbacken og roserne PWMWink

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 17:09

Hej Nicolai.

Billedet, som du anvender på forsiden, har dimensionerne 1024x768, men vises i 295x393.

Det fylder derfor unødvendigt meget. Du kan tilpasse og komprimere det i et billedredigeringsprogram, fx Photoshop. 

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 18:37
Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Skrevet kl. 23:02

Tak for hjælpen, jeg glad for i tager jer tid til at hjælpe.

Lingu, har du noget at pege fingre af på siden? Wink

Kan jeg bruge paint til at komprimere billederne i?

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Skrevet kl. 23:03

Tak for hjælpen, jeg glad for i tager jer tid til at hjælpe.

Lingu, har du noget at pege fingre af på siden? Wink

Kan jeg bruge paint til at komprimere billederne i?

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 12:15

Hej Nicolai.

Jeg har før anvendt Xn view, der er et gratis billedredigeringsprogram:

http://www.download.com/XnView/3000-2192_4-10067391.html?tag=mncol

Jeg har desuden et par hurtige kommentarer til hjemmesiden:

1. I kunne evt. holde farverne i buddha-orange. Det ville være oplagt, synes jeg Smile

2. Jeres slogan kunne være bedre og mere sigende. Det er mest delen med "Master Group", der ikke bidrager til en bedre forståelse for sidens indhold. Måske noget i retning af "Personal development starts here" eller "Articles on personal development",  

3. Linket til twitter leder blot folk væk fra hjemmesiden. Når folk er lokket ind på siden, skal du ikke give dem for mange exit points.

4. Jeg savner en kort introtekst på forsiden. Du kan evt. bruge noget af din udmærkede tekst fra "about" - Men sørg for at holde det kort. 

Held og lykke med siden Smile

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Skrevet kl. 20:07

Det endte med jeg ændrede med jeg hentede nye billeder i mindre størrelser hvor jeg ikke sku eskalere dem særlig meget, jeg er en mongul til sådan nogle redigerings programmer Big Smile

God ide med farverne, og buddha orange ville helt sikkert være i øjnefaldende og specielt, men jeg holder mig til grøn, symbolisere håb, så den bider jeg fast i Wink

Jeg har tænkt over USP og den kan godt gøres ved, jeg vil sætte mig ned og tænke lidt over hvad alternativet skulle være.

Twitter, jeg forstår din pointe, men indtil videre beholder jeg den lidt endnu.

Intro tekst var en god ide, den skal jeg også lige tænke over, med placering og tekst.

Tusinde tak for feedbacken, det er guld værd.

Andre, kom endelig med jeres feedback, nu ruller det Big Smile

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Skrevet kl. 21:00

Jeg har lige optimeret min "About", vil i ikke tage en kigger og fortæl mig hvad i synes?

http://happiness-cafe.com/about

Og kan nogle af jer huske hvad tegnet er for at lave dobbeltmellemrum i Wordpress, et eller andet [Br] i den stil. Jeg har svedt det ud  Smile

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)