Hvis du synes at regnskaberne tager for meget tid, som du hellere vil bruge på at drive og udvikle din virksomhed, så er det mig du skal kontakte. Jeg kan bl.a. løse følgende opgaver: Den daglige bogføring Lønninger og personaleadministration Afstemninger af bankkonti og andre balancekonti Klargøring af regnskabsmaterialet til revisor Jeg har mange års erfaring som bogholder og regnskabschef i forskellige virksomheder, men har besluttet at springe ud som freelance. Jeg har stort kendskab til en række økonomisystemer. Bl.a. C5, Navision og Axapta på superbrugerniveau og har ved flere lejligheder forestået implementering af nyt økonomisystem. Derudover er jeg velbevandret i diverse regler omkring told, moms, skat og personalespørgsmål. Arbejdet kan udføres i din virksomhed eller hos mig. Ved at lade mig overtage de bogholderimæssige og administrative opgaver får du frigivet tid, ligesom du har sikkerhed for at momsen stemmer og kreditorerne betales i rette tid. Er du blevet fristet til at høre mere om hvordan jeg kan gøre din hverdag lettere, så kontakt mig venligst og lad os tage en uforpligtende snak om det. – også selvom det drejer sig om en tidsbegrænset opgave. Mvh Jan, København |
Lad mig klare bogholderiet
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)