Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside...Er det muligt?!

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie

Jeg er relativt nystartet, og meget interesseret i at få nogle kunder. Jeg kan have en hjemmeside op og køre for dig inden en uge, komplet med et system, der tillader du selv kan rette i din hjemmeside, og sætte alle de billeder ind du vil.

Jeg arbejder desværre ikke gratis, men vil give dig en Amino pris på 5000 eks moms for din hjemmeside inklusive opdateringer og webhotel for et år. Hvad siger du?

Venlig hilsen Jesper Nissen

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 22:24

et system med CMS styring (det nemmeste og bedste i verden) koster en 3-4000kr, mere skal du ikke give :o)

Har desværrer for travlt pt. til at påtage opgaven, men kan du vente 1-2 måneder, får du nok danmarks laveste pris på dette, og det bedte, nemmeste og største cms til dags dato.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 22:48

Hej

Send mig lige en mail paa adam@bratsch.dk saa skal jeg nok give dig et godt tilbud.

MVH Adam

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 23:08

Hej Julie

Jeg vil også gerne give dig et godt tilbud på din nye hjemmeside. Du er velkommen til at kontakte mig via min hjemmeside (http://pwm.dk/contact.php) eller ved at skrive en privat besked her i dette forum.

Prisen snakker vi om, men du kan nok forvente at jeg ligger under de priser der er blevet nævnt her i tråden.

Du får en flot hjemmeside, med et system så du selv løbende kan ændre indholdet.

Desuden kan du forvente at have din nye hjemmeside klar inden for 1 uge!

Tilmeldt 16. Dec 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 01:52

Hej Julie

Du har jo modtaget mange gode tilbud herinde.

Hvis du ikke har reageret på nogle af dem endnu, vil jeg ikke ikke give et tilbud, men et råd som godt nok kræver lidt arbejde:

Det er rart selv at styre sit domænenavn, så kan man altid skifte samarbejdpartner uden bøvl, hvis man bliver utilfreds.

Gå derfor ind på http://gratisdns.dk og prøv om det domænenavn du gerne vil have er ledigt.

Hvis det er det, skal du følge vejledningen og til sidst finde dit dankort og købe det for 90,34 kr.

Så får du et par mails og skal tænke lidt over, hvad du derefter gør - men det klarer du nok.

Efter et døgns tid har du dit eget domænenavn og derefter tager det tilbud, du synes er bedst.

Personligt ville jeg tage det, hvor du selv bestemmer prisen. M/K er tændt på opgaven.

Venlig hilsen

en der selv har fået hjælp herinde og gerne vil betale tilbage

- og som samtidig har en sund/syg mistillid til tilbud, når man beder om råd

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 05:11

Hej Julie.

Jeg Det lyder som en spændende opgave, som jeg med glæde vil tage. Jeg kan garantere dig den absolut billigste pris og et pænt design.

Jeg kan kontaktes på: kristian@de-4.dk

Jeg håber vi finder ud af noget. :)

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 06:13

Hej Julie

4000 alt inklusiv

kontakt mig for mere info tlf.: 61795118

email : easywebhost@easywebhost.dk

mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 11:05

Hej Julie,

Jeg vil meget gerne hjælpe dig!

Jeg laver hjemmesider i min fritid, og de ser professionelle ud - det kan jeg love ;-)

Jeg kan også love at min pris er svær at matche, og at du kan være kørende inden for en uge.

Du skal blandt andet oprette et webhotel og registrere et domænenavn - f.eks. hos one.com.

Send en mail til peter@hztrading.dk, så kan vi drøfte det videre hvis du er interesseret.

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 12:29

Hej Julie

Jeg kan også give dig et tilbud på opgaven, men først vil jeg gerne give et forslag på designet. Det er helt gratis og uforpligtende, og hvis du så bliver tilfreds kan jeg helt sikkert finde en god pris til dig, både med design, CMS, hosting og undervisning i hjemmesiden.

Send mig en mail eller ring til mig på 51 92 50 89.

Mvh.

Lasse Hedeby

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 17:00

Lige et par råd inden du vælger :o)

Det skal være CMS (ikke et standard ringe html gammeldags design)

Du skal selv have webhosten (fx one, unoeuro aller anden)

Ingen abbodenter mm. (nogle lejer kun systemet ud)

Held og lykke

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)