Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anders Bircow bliver medejer af WestMansion Network Solutions.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det blev besluttet før jul, og planen er så at Anders Bircow skal blive medejer, og deltage aktivt i WestMansion Network Solutions kommende projekter. Vi regner med at han får halvpart i firmaet.

Det vil så inden længe blive omdannet til et Aps.

Vi har allerede et stort projekt i støbeskéen. Det bli´r ihverfald ikke kedeligt, det er helt sikkert.

Mvh. Rune Gjersvik.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 12:38

Hvem er Anders Bircow?

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Skrevet kl. 15:23

Henrik R:

Hvem er Anders Bircow?

Det er en mand der bl.a. er uddannet skuespiller, bankmand, har erfaring indenfor finansiel intelligens, og  stor interesse for Network Marketing. Smile

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 15:30

Hej

Den samme Anders Bircow som jeg tænker på :

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article970969.ece

Og hvad forstår du ved finansiel intelligens ?

MJ

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Skrevet kl. 15:44

www.easywebhost.org:

Hej

Den samme Anders Bircow som jeg tænker på :

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article970969.ece

Og hvad forstår du ved finansiel intelligens ?

MJ

Anders lægger ikke skjul på at man selvfølgelig skal arbejde igennem for at tjene gode penge, og det er da meget naturligt at det er dem som har arbejdet sig op gennem systemet, osse er dem som tjener mest, og det er jo som hvilken som helst anden virksomhed.

Iøvrigt var sensationspressen (Læs: sladderblade) lidt for hurtige og smarte til at komme med usandheder og fordrejet sandheder. Finans intelligens, kan forståes på mange måder, et af dem kunne jo være evnen til at tjene penge, naturligvis på lovlig vis.

Mvh. Rune

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 12:01

Lidt af en nutcase.

Fra Bagsværd
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære MJ

Det sørgelige ved det link du har sat op - det er at tilbagevisningen ikke også kommer frem - og Pressenævnet har da også dømt Ekstrabladet - men Internettet er jo taknemmeligt. Medierne kan manipulere frit - et dementi eller en rettelse  vil ikke få spalteplads i avisen og websider, der er fyldt med løgn står der stadig.

Vi har desværre en oldnordisk presselov, som er lavet i den tro at journalistik er noget ærbart, og ikke er påvirket af jagten på læsere (læs:penge) - jeg vil tilbyde dig at kigge på

http://www.linie3.dk/bircow/avishumor.htm

Og så lige en rettelse: Finansiel Intelligens har ikke sit udspring i Amways koncept. Det er 2  forskellige ting. Kig evt. på www.richdad.com

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Skrevet kl. 20:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes ikke at det er i orden bare at henvise til en artikel, hvis ikke man har sat sig ind i hvad udfaldet endte med. Jeg synes heller ikke at det er i orden at man bare skriver "nutcase" uden at begrunde det nærmere. Det er ikke andet en mobning, Amino er da vel ikke på børnehave niveau? Det bør ikke være i orden, at man kan tillade sig at opføre sig sådan her i Amino.

Det kan godt være at jeg til tider, kan virke på grænsen til at være provokerende, men jeg går i det mindste efter bolden og ikke spilleren.

Og hvor er det dog usmageligt når man bare går efter at svine én til, og så uden nogen form for argumentering hvorfor man gør det. Sådan nogle har jeg svært ved at tage alvorligt. Disse folks indlæg viser hvilket niveau de begår sig i.

En anden ting. Anders blev hængt ud som frontfigur for Amway, hvilket han ikke er, og aldrig har været. Det er korrekt at han har promoveret Amway, men det var for at hjælpe sin kone, hvilket han ikke har lagt skjul på.

Jeg kan sige meget om sladderpressen eller sensationspressen om man vil, men tror jeg vil undlade de franske glosere her. Dog vil jeg tillade mig at sige og mene at nogle journalister er villige til at gå langt under bæltestedet for at skabe store opskrifter, enten baseret på tynde historier tilsat egne krydderier (læs: fordrejet sandheder) eller på direkte manipuleret historier.

Det er ikke et nyt fænomen, og da slet ikke i USA, at div. gossip medier går over stregen for at få nogle fede overskrifter. De må godt nok være desperate. Det er osse blevet mere eller mindre almindeligt herhjemme i andedammen, at gå for langt.

Nu vil jeg ikke skære alle journalister over en kam, der findes osse mange dygtige journalister, der forstår at levere fornuftige og veldokumenteret artikler.

Ang. Amway, så er jeg ikke involveret i det, ihvertfald pt. og jeg behøver heller ikke at forsvare dem, men jeg vil dog alligevel, af ren lyst, komme med et par fakta om Amway, da det er tydeligt at mange danskere ikke aner hvad det er, eller at de har en forkert opfattelse af det.

For det første er Amway et firma der ikke fører forretning i form af pyramidespil. Amway er et amerikansk selskab, der allerede tilbage i 1997 blev frikendt for at være baseret på pyramidespil. Det var Federal Trade Commision der undersøgte Amway.

Der har været nogle enkelte sager, og det er der egentlig ikke noget at sige til, når man tænker på hvor stor Amway er, og hvor meget logistik m.m. det kræver.  Amway benytter sig en del af Affiliates og iblandt dem kan der være nogle brodne kar, hvilket ethvert firma kan opleve fra tid til anden.

Amway har virksomhedsdrift i mere end 80 lande, med mere end 13.000 medarbejdere. Amway blev som tidligere nævnt stiftet i USA og har eksisteret siden 1959, vel og mærket som et helt igennem godkendt og legalt firma.

I modsætningen til visse tvivlsomme virksomheder, så sælger Amway ikke luft, men istedet reelle produkter som er til at tage of føle på. Jeg har selv prøvet et par produkter, og synes selv at det er kvalitet.

Direktøren for Amway i Danmark, Lars Nøies, lægger ikke skjul på at man skal arbejde for det hvis man vil tjene mange penge. Det er vel ligesom i hvilken som helst anden virksomhed, skulle jeg mene.

Nogle tjener mere end andre, manden på gulvet tjener mindre end ledelsen osv. og det er jo noget vi alle er bekendt med. Det er tydeligt at janteloven til dels stadig skinner igennem visse personer her på Amino. Jeg har personligt ingen problemer med at nogle tjener meget, og det forhindrer mig ikke i at hjælpe nogle af dem som gør det, hvis de har brug for en hånd. Alt andet er for småligt.

Tilbage til det med den del af pressen som påpeger at Amway er en fup-forretning, jeg synes at I skulle tage og gøre jeres research ordentligt inden i kommer med beskyldninger.

Til visse journalister, der ikke gør deres research ordentligt, og til enkelte brugere af Amino, der opfører sig uandstændigt med personangreb, vil jeg gerne have lov til at sige: Tag jer sammen!

Til alle andre Amino´ere, mange tak for jeres engagement for at gøre Amino brugbart, ved at hjælpe til, så andre iværksættere får glæde af det. Jeg synes selv at det er et godt forum, og det har ihvertfald hjulpet mig og mange andre, er jeg sikker på. Og tak til Martin Thorborg for initiativet til at skabe dette community.

Nu må jeg hellere stoppe, der er ved at gå alt for meget wannabe nytårstale i det her.

Mvh. Rune Gjersvik.

Tilføj mig på Twitter

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Skrevet kl. 03:32

Jeg kom til at nævne at Amway blev frikendt af Federel Trade Commision i 1997, det var faktisk helt tilbage i 1979.

Jeg har osse kommet til at skrive ordet "opskrifter", hvor der burde ha´ stået: "overskrifter"  istedet.

Men jeg står stadig ved alt det jeg tidligere har skrevet, og da det er min egen mening, er det klart at jeg selv påtager mig ansvaret for indlægget og evt. fejl der måtte være.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 08:12

Når man sidder som amino wiki moderator, kan man undre sig over, at man med denne kasket på, indirekte  forsøger at komme efter nogen som skriver kritiske indlæg imod ens forretning.

MJ

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)