Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

textiltryk/transfermærker - kan du hjælpe mig?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg er i f uld gang med at opstarte min første kollektion af børnetøj, får jeg brug for hjælp til tryk på primært lang- og kortærmede t-shirts/bluser.

Vil allerhelst købe et antal strygemærker/transfermærker, som jeg selv løbende kan stryge på, men hvis prisen er rigtig, kan en samlet trykløsning også være en mulighed. Det drejer sig om ca. 500-700 stk. med samme motov (logo). Trykfarverne er hvid, sort og brun.

Er der nogle, der kan hjælpe eller som kender til firmaer (helst på Sjælland) der kan klare denne lille ordre til en god pris?

Mvh

Tine

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:50

Hej Tine,

Jeg er lidt i tvivl om hvilken løsning der vil være fornuftig til dig, men du skal være velkommen til at tage kontakt til mig.
MediaMouse ligger i Allerød (30 minutter nord for København), så vi opfylder vidst kravet om Sjæland Geeked.

Det er nok lettest at fange mig på min email  jesper snabelA mediamouse.dk her imellem jul og nytår. Men hvis det er efter nytår, så kan du også bare give mig et ring i MediaMouse.

/Jesper

Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:09

Hej SoloT...!

Jeg har i mange år været konsulent indenfor den grafiske branche, og er det stadig, en af mine kunder hedder GTS, det er et stort transfer trykkeri, som levere en super god kvalitet til en rimelig pris!

De ligger i Greve, så det må siges at være på sjælland!

Prøv at find dem på nettet og giv dem et ring, de kan sikkert hjælpe dig igang!

Held og lykke

Brian
Fest4all.dk

Fest4all.dk
1
000 ting til festen - Nok Danmarks billigste helium!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)