Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du La Oficina

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg vil blot høre om der et par Aminoer der bruger La Officina? Snart går jeg fuldtid og jeg overvejer stedet her i stedet for en almindelig kontorplads.

Jeg vil gerne høre hvad I mener om stedet, hvor meget og hvordan I bruger stedet.

God søndag.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:43

Hej,

Har besøgt La Officina til en Drupalcamp en weekend, så kan desværre ikke fortælle om dagligdagen...Kan dog fortælle at ejerne virkede til at have fod på det og så var deres sandwich noget af det bedste jeg nogen siden har smagt... Ville være godt tilfreds med frokost derinde hver dag ;)... Vægten ville dog nok ikke ;)

Lokalerne er fede, men som du selv er inde på så er de ikke alm kontorpladser...

/Anders

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 22:50

Jeg har kun været der til Aminos fredagsbar, men jeg syntes der var utrolig hyggeligt og tiltalende, og jeg kunne sagtens finde på at bruge dem.

~
Anja

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 01:48

Hej begge,

Jeg var så heldig at få en god rundtur af Lars i lokalerne i sidste uge. Jeg er ret imponeret, det er virkelig lækre lokaler og et fedt miljø.

Nu har jeg ikke været der mens andre arbejdede der, men det virker til at flere bruger det fuldtid.

I løbet af foråret vil jeg melde mig ind og arbejde der en del. Jeg håber en del Aminoer vil deltage, arbejde og netværke.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)