Mig bekendt gør det ingen forskel om du bruger PBS eller Paypal i relation til netop denne problemstilling... Sælger står altid som den svageste part - tror faktisk Thorborg skrev en masse om det på et tidspunkt? Noget med noget SPAMfighter en fyr havde fået, betalt for og så fik PBS til at trække betalingen tilbage... husker det ikke lige mere præcist end det. |
Hej igen
Kan ikke helt slippe dette emne - tror du har ret i ovenstående - uanset pbs eller paypal er man rimelig dårligt stillet som sælger. Men lad os nu antage at jeg har en der vil betale in front på paypal, hvorefter jeg skal sende varen, kan jeg så ikke på nogen mulig måde få bekræftet fra paypal at der ikke er noget lusk bag den pågældende konto, og kan jeg reelt ikke bare hæve pengene der kommer ind på min paypal konto - så kan de vel ikke komme efter mig på nogen måde?
Ved godt det her virker lidt skizofrent, men da det er en lidt dyr sag jeg skal sælge videre og det er privat, så har jeg ikke lyst til at stå i situationen = worst case scenario, dvs. ingen penge, ingen vare.
Er der nogen der har en kommentar til dette?
MVH
Bendtsen
PS: Måske Hr. Thorborg kunne komme på banen her med lidt guldkorn ;)