Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du et arbejde?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

"[...] tilbyder unikt Celle-energi-concept"

For mig lyder det her som den typiske MLM salgsgas, hvis dit produkt har brug for fine ord, tekniske termer, og ikke kan forklares på jordisk-dansk, så er der nok varm luft i ballonen. 

"Det betyder, at Fitlines ernæringssupplement ikke bare tilfore men ogsaa tager de stoffer i kroppen den skal bruge til at producere energi (forbraende kulhydrater)"

Ej, come-on. Den må du længere ud på landet med? Dvs man æder aktive stoffer der mens de er i kroppen selv forbrænder kulhydrater? Hvilke affaldsstoffer producerer disse aktive elementer? Må man venligst se kvalificeret dokumentation der underbygger denne ret utrolige påstand (godtager også engelsksproget eller tysksproget)?

-Karsten

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

RasmusLykke:

Videnskabelige studier har afsløret at selv fødevarer, der betragtes som sunde, såsom frugt og grøntsager, ikke tilbyder det mineral- og vitaminindhold, som det gjorde for 15 år siden. Dette betyder, at hvis man vil bevare fitness og styrke, har man i stigende grad brug for ernæringssupplementer, og det er her Fitlines produkter kommer ind i billedet.

Du bliver bedt om at fortælle om produkterne også starter du en salgstale, jeg tror ikke det var det man eftersøgte.

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er synd vi hjælper MLM-folk med seriøs skepsis og kritik her over internettet - så kender de faldgruberne og det gør dem bare endnu farligere ude i den virkelige verden når de forsøger at sælge deres lort til naboen eller familie/venner.

 

Gid vi alle havde styrken til at ignorere den slags - inklusive mig selv - men det er så provokerende :)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Jeg synes det er synd vi hjælper MLM-folk med seriøs skepsis og kritik her over internettet - så kender de faldgruberne og det gør dem bare endnu farligere ude i den virkelige verden når de forsøger at sælge deres lort til naboen eller familie/venner.

Uanfægtet hvilken del af den forgange tråd der har provokeret dig, må jeg spørge: Vil den påstand du der kaster i spil, svare i lige linie til hvis du sad i et forum med andre revisorer SLASH fladskærm sælgere - og der blev givet konstruktiv kritik til jer... således at I kender faldgruberne - og dermed gør jer endnu farligere derude på kontorerne hvor I giver revisor-råd, så der slippes billigere i skat - og hvordan den fladskærm, du så osse lige kan tilbyde gennem Olsen IT kan afskrives eller vikles ind i regnskaberne på bedste vis....

Ja, jeg spørger bare...

Lasse

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:

Jørgen Olsen:

Jeg synes det er synd vi hjælper MLM-folk med seriøs skepsis og kritik her over internettet - så kender de faldgruberne og det gør dem bare endnu farligere ude i den virkelige verden når de forsøger at sælge deres lort til naboen eller familie/venner.

Uanfægtet hvilken del af den forgange tråd der har provokeret dig, må jeg spørge: Vil den påstand du der kaster i spil, svare i lige linie til hvis du sad i et forum med andre revisorer SLASH fladskærm sælgere - og der blev givet konstruktiv kritik til jer... således at I kender faldgruberne - og dermed gør jer endnu farligere derude på kontorerne hvor I giver revisor-råd, så der slippes billigere i skat - og hvordan den fladskærm, du så osse lige kan tilbyde gennem Olsen IT kan afskrives eller vikles ind i regnskaberne på bedste vis....

Ja, jeg spørger bare...

Lasse

 

Hej Lasse.

Jamen tak fordi du demonstrerer at min logik holder. Jeg bliver bedre på mit arbejde i et netværk af ligesindede som jeg kan sparre med og som jeg får feedback af. Det gælder nok for mange og i mange henseender.

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige til det med revisor-råd og afskrivning af fladskærme.

Du mener måske jeg er meget fordomsfuld overfor MLM - jeg går lige til sagen, men sjovt nok er det kun folk med engagement i samme der bliver stødt.

VH Jørgen Olsen

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

RasmusLykke:

Fitlines produkter er i flere forskellige grupper, de fleste er helse og kosttilskud.

Videnskabelige studier har afsløret at selv fødevarer, der betragtes som sunde, såsom frugt og grøntsager, ikke tilbyder det mineral- og vitaminindhold, som det gjorde for 15 år siden. Dette betyder, at hvis man vil bevare fitness og styrke, har man i stigende grad brug for ernæringssupplementer, og det er her Fitlines produkter kommer ind i billedet. FitLine produktgruppen tilbyder et unikt Celle-energi-concept, der tilfører kroppen præcis de vitale elementer, som bidrager til vores velbefindende og gode udseende. Det betyder, at Fitlines ernæringssupplement ikke bare tilfore men ogsaa tager de stoffer i kroppen den skal bruge til at producere energi (forbraende kulhydrater). Saa ikke nok med at den tilforer dig energi saa bruger den ogsaa kroppens egen energi paa det helt optimale maade hvilket goer at du kan praestere mere end du plejer.

Fitlines produkter gaar gennem de strengeste kontrolregler og test konstant. Det vil sige at de er fuldstaendig rene, ikke bare saa de lever op til standarden men at de ligger i toppen.

Firmaet bag har flere aar i traek ligget i TOP100 Tyskland, som er en award for bedste firma for medarbejdere og samarbejdspartnere.

 

Hvis nogle har nogle sporgsmaal, saa skriv endelig!

 

 

Hej Rasmus

Hvor kan man læse de videnskabelige studier og hvem har betalt for at få dem lavet.

Så du må gerne komme med noget dokumentation her.

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Lasse Burholt:

Jørgen Olsen:

Jeg synes det er synd vi hjælper MLM-folk med seriøs skepsis og kritik her over internettet - så kender de faldgruberne og det gør dem bare endnu farligere ude i den virkelige verden når de forsøger at sælge deres lort til naboen eller familie/venner.

Uanfægtet hvilken del af den forgange tråd der har provokeret dig, må jeg spørge: Vil den påstand du der kaster i spil, svare i lige linie til hvis du sad i et forum med andre revisorer SLASH fladskærm sælgere - og der blev givet konstruktiv kritik til jer... således at I kender faldgruberne - og dermed gør jer endnu farligere derude på kontorerne hvor I giver revisor-råd, så der slippes billigere i skat - og hvordan den fladskærm, du så osse lige kan tilbyde gennem Olsen IT kan afskrives eller vikles ind i regnskaberne på bedste vis....

Ja, jeg spørger bare...

Lasse

 

 

Hej Lasse.

Jamen tak fordi du demonstrerer at min logik holder. Jeg bliver bedre på mit arbejde i et netværk af ligesindede som jeg kan sparre med og som jeg får feedback af. Det gælder nok for mange og i mange henseender.

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige til det med revisor-råd og afskrivning af fladskærme.

Du mener måske jeg er meget fordomsfuld overfor MLM - jeg går lige til sagen, men sjovt nok er det kun folk med engagement i samme der bliver stødt.

VH Jørgen Olsen

Nu er det ikke altid man fanger det skrevne, som det skrevne er tænkt, så for nu at være på den sikre side, så er jeg ikke stødt over din fordumsfuldhed. Men kunne nu ikke lade være med at stikke lidt den anden vej ;-)

Lasse

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 23. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

tja, hvis du vil vide mere om de forskellige produkter, kan man altid komme til deres møder, men jeg kan også anbefalle fitlines produkter, du kan bare prøve nogle af dem og se om de virker i forhold til hvad de siger... jeg synes også at jeg fattede ikke et pind af hvad det stod på hpen, ang cele energi, eftersom dem som oversætte det fra engelsk/tysk, var ikke lige fremme gode :P til det :P.. men tja bare prøve produkterne, activize hvis man lige mangler energi i hverdagen, evt hele abo pakken :P

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

kokos:

tja, hvis du vil vide mere om de forskellige produkter, kan man altid komme til deres møder, men jeg kan også anbefalle fitlines produkter, du kan bare prøve nogle af dem og se om de virker i forhold til hvad de siger... jeg synes også at jeg fattede ikke et pind af hvad det stod på hpen, ang cele energi, eftersom dem som oversætte det fra engelsk/tysk, var ikke lige fremme gode :P til det :P.. men tja bare prøve produkterne, activize hvis man lige mangler energi i hverdagen, evt hele abo pakken :P

Hvorfor behøver man at vide en hel masse som i bund og grund er volapyk - når det eneste man bør vide: Indeholder det noget som er godt for mig? If so, fint - så lad mig evaluere produktet. Enten fungere det, lever op til de forventninger jeg er stillet i udsigt... eller osse gør det ikke. End of story. Videre.

Lasse

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)