> Og så håber jeg at jeg må spørge jer til råds, når jeg ikke fatter hvad de skriver....??? Du er altid velkommen :) |
Ja, jeg indrømmer det.. Jeg har været lidt fraværende, men det er fordi jeg er gået igang med at læse.. Så om sådan ca. 4 år regner jeg med at kunne tage en PHD i emnet SEO, SEM, AdWords m.m.

Nå, spøg tilside....
Først tak til Marcel, for din glimrende blog, som du sendte til mig og for din tid, -håber at jeg kan gøre gengæld engang.. Og mangler du børnetøj.............. -og så en lille kommentar til din kommentar, Marcel - Du svarede mig:
Jeg er jo nok ikke den rette til at svare på tvivlende spørgsmål om vores konkurrenter, men i mine øre ringer der altså klokker, hvis man garanteres et vis antal besøg eller en vis plads... Hvordan sikrer de de besøg kommer? Hvad nu hvis din branche ganske enkelt ikke er interessant nok til 1000 unikke besøgende om måneden? Hvad nytter det iøvrigt at få de her besøgende, hvis de ikke vil hjælpe med konverteringen af disse. Dvs. hjælpe dig med at bygge sitet op og markedsføringen op, så kunderne VED hvad de skal og derfor får en forhøjet konvertering? Håber "sproget" er forståeligt :)
Jeg har nærlæst kontrakten og at de garantere 1000 besøgende er selvfølgelig over tid, så her var jeg måske lige hurtigt nok på aftrækkeren, -og det beklager jeg overfor leverandøren (som måske læser med, - jeg vil jo ikke fornærme nogen i branchen)
Da der jo, som jeg også selv havde konkluderet være få i starten og flere til slut...

Nu har jeg så besluttet mig for at gå igang med en ordentlig Adwords kampagne, som en start (efter jeres og andres gode råd). Her tror jeg at jeg vil få mest, så samtidig med at jeg læser og bliver klogere, så kan jeg lære om det i praksis, da jeg her ikke binder mig i lange perioder til ét selskab og jeg kan så bedre stille fornuftige krav til en evt. kommende leverandør om hvad JEG vil ha. Så tak for alle inputs til denne tråd. I har lært mig MEGET