Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Om moralske opstød på Amino

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Jeg blev forundret for lidt siden, da jeg læste en tråd herinde.

http://www.amino.dk/forums/p/48110/289283.aspx

Det er godt nok en underlig debat på et iværksætterforum. En iværksætter søger en samarbejdspartner/ansat til at kunne udvikle sin forretning, hvorefter andre debattører kaster sig over ham for at fortælle ham, hvilken forkastelig forretning han driver.

Godt nok er P-vagter ikke populære, men manden driver altså en helt legal virksomhed.

Skal det være sådan fremover, at andre fluks skal kaste sig over alle nye tråde i SEO-afdelingen med beskyldninger om, at alle SEO'er er spammere, at forhandlere af erotisk legetøj skal have at vide, at det er noget svineri, de sælger m.m.?

I så fald bliver Amino ikke et rart sted at være, og brugbarheden af dette fantastiske forum vil falde.

(Jeg valgte ikke at bidrage yderligere til mudderkasteriet i selve tråden, da den er røget rigeligt af sporet i forvejen).

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:01
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Helt enig! Nogle gange kan det være relativt svært at se at Amino handler om iværksættere der hjælper hinanden.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 11:14
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Lundsby:

Helt enig! Nogle gange kan det være relativt svært at se at Amino handler om iværksættere der hjælper hinanden.

Enig, enig, enig, enig.!

Det er fanme da også helt uhørt at det finder sted,..

Stram dog hatten lidt mennesker, helt ærlig! Om i er skide pissed på P-vagter, er da jeres eget problem..

Men hvor er er Amino blevet til
Mødestedet for at skide på hinanden og
fornærme andre forretningsdrivende..?

Der kunne måske godt bruges lidt manuelt moderator filtrering af visse indlæg.-

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 11:27
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 3 person

Kritik og masser af kritik skaber masser af store firmaer.

Hellere en masse gylle i hovedet end en masse sødt sukker.

Alt sammen kan man lære utroligt meget af, og den der tager sig kritkkken for nær, vil altid bukke under i den virkelige forretningsverden.

Men og et meget stort men, kritikken skal og bør altid være saglig uden tilsvining af hinanden.

Man kan vel skrive høflige vendinger, pæne ordsætninger uden bandeord.

Det er nok derfor at visse personer burde tage på genopdragelse i flinkeskolen..

mvh

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 11:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Frank Hellerup Madsen:

Det er godt nok en underlig debat på et iværksætterforum. En iværksætter søger en samarbejdspartner/ansat til at kunne udvikle sin forretning, hvorefter andre debattører kaster sig over ham for at fortælle ham, hvilken forkastelig forretning han driver.

Hej Frank!

Jeg er helt enig! Det virker som om, at hvis der bare er én der kommer med et sådant opstød, er der hurtigt nogle der følger efter (en slags lemmingeffekt indenfor sure opstød).

Jeg har fået mange P-bøder i min tid, og det er da fint at nogle ønsker at debattere P-firmaer og deres berettigelse, men kan det ikke foregå et sted eller i en anden tråd! (ikke i en tråd hvor en mand søger hjælp til at finde en ny medarbejder).

Rune Hansen

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:39

Rune Hansen:

Jeg er helt enig! Denne udvikling er da helt af sporret, og det virker som om, at hvis der bare er én der kommer med et sådant opstød, er der hurtigt nogle der følger efter (en slags lemmingeffekt indenfor sure opstød). Jeg har fået mange P-bøder i min tid, og det er da fint at nogle ønsker at debattere P-firmaer og deres berettigelse, men kan det ikke foregå et sted eller i en anden tråd! (ikke i en tråd hvor en mand søger hjælp til at finde en ny medarbejder).

Hej Rune,

Ja, det er heller ikke fordi, jeg har nogen synderlig kærlighed for P-vagter af nogen slags. Jeg kan fint forstå, at der er grobund for en tråd, hvor man diskuterer P-selskaber og deres virke. Men den kan fint oprettes her i Café-afdelingen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er ihvertfald alt andet end god reklame for de personer, der har firma og som kaster med lort efter ham. Så vælger jeg ihvertfald hellere den næste i rækken end en der ikke har kunnet opføre sig professionelt. Burde folk nok tænke lidt over, nu når de representerer deres eget firma!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvor er det dog irriterende med lange tråde, hvor hovedbudskabet i hvert eneste debatindlæg er - "jeg er enig med ham lige før, der var enig med ham lige før, der var....."

Derfor har jeg forsøgt at finde et uenighedspunkt.

I dette tilfælde er det ikke lykkedes.

mvh Hans

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 12:48

Hej Hans

Jeg skal lige være sikker på, at jeg forstår hvad du mener. Du kommenterer på, at vi er enige med Frank? - Og at det er irreterende, at dét er det eneste denne tråd har at byde på?

Mvh.

Rune Hansen

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:50

Jeg er primært enig med Hans og specielt i hans anden pointe ! :-)

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)