Jeg har et spørgsmål, som jeg er stødt på et par gange når jeg søger på Google; Hvordan køber man et sponseret link og hvad er prislejet? Det ser kun ud til at være på ''store'' ord såsom bank, bil med mere - er det fordi det er så afsindigt dyrt, at det kun er de brancher der kan klarer det? |
Sponserede links i Google
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
|
|
Hej Mikkel, Håbede jo lidt på at du kom forbi :) Jeg tænkte ikke lige på, at AdWords også blev kaldt Sponserede Links. Det jeg tænker på, er den blå bokst i toppen af søgninger såsom denne på bil: http://www.google.dk/search?hl=da&q=bil&meta= De burde alt andet lige, give en del besøgende. |
Begge dele er AdWords. Dem der vises i toppen er dem som Google vurdere de kan tjene mest på :) |
Hej Mikkel, Vil det sige at man ikke selv kan bestemme om annoncen skal vises som Sponsorerede links? (Dem der vises i toppen!) Med venlig hilsen Allan |
Mvh. Allan
Sæt max. CPC højt (et stykke over nummer to - eller omformuleret - et pænt stykke over den der pt. er nummer et). Hvis din annonce samtidig performer godt med din tekst etc. er der en god chance for, at du ryger derop. |
![]() |
|
Hilsen Monica |
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)